HouseHero - sztuka
Kategorie
Filtruj
Wyjątkowy Obraz "Ocean of trash"
Piękny Obraz "Skyline"
Obraz "Freedom" Styl POP ART
Ten butik jeszcze nie został oceniony.
brak rabatów...
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład : w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: househero.art@gmail.com
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:
informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady; żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz danych kontaktowych składającego reklamację.
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy
Konsument ma prawo do względnie rzetelnej informacji od sprzedawcy dotyczącej charakterystyki i jakości produktów, a także ich ceny, formy dostawy i sposobu płatności.
Konsument ma prawo do wyboru spośród różnego rodzaju produktów o różnej jakości i cenie.
Konsument ma prawo do dokładnego zapoznania się z produktem przed dokonaniem zakupu, w tym do obejrzenia go, poproszenie o więcej infomacji czy materiałów poglądowych oraz o zobaczenie wykonanego produktu dla swojego zamówienia czy dokładnego przeczytania opisu w sklepie.
Konsument ma prawo do zgłaszania reklamacji w przypadku wad produktu, a także do jego wymiany lub zwrotu pieniędzy lub ewentualnej obniżki ceny przy zgodzie obu stron - kupującego i sprzedającego).
Konsument ma prawo do bezpiecznego i właściwego opakowania produktu.
Konsument ma prawo do otrzymania produktu w ciągu ustalonego terminu.
Konsument ma prawo do prywatności i ochrony swoich danych osobowych przed nieuprawnionym dostępem.
Sprzedawca musi zapewnić odpowiednie środki ostrożności przy produkcji, przechowywaniu i sprzedaży produktów, aby zagwarantować ich jakość i bezpieczeństwo.
Konsument ma prawo wyrazić opinię co do jakości obsługi, produktu czy procesu zakupu.
Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług: Jeżeli produkt ręcznie robiony został naruszony czy użytkowany bez zabezpieczenia.
jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Regulamin zwrotów dla sklepu HouseHero
• Zwroty są akceptowane w przypadku, gdy produkt posiada wadę lub został uszkodzony w transporcie.
• Klient może dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu. Aby dokonać zwrotu, klient musi skontaktować się ze sklepem w celu uzyskania informacji na temat procedury zwrotu.
• Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. W celu dokonania zwrotu należy, poinformować sprzedawcę o zwrocie oraz wysłać oświadczenie Oświadczenie do zwrotu mogą Państwo przesłać w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: househero.art@gmail.com • Produkty muszą być zwrócone w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, bez oznak użytkowania.
• Koszty zwrotu pokrywa kupujący. Po otrzymaniu i zaakceptowaniu zwrotu, sklep zwróci koszt zakupu produktu klientowi w ciągu 14 dni roboczych.
• Nie przyjmujemy zwrotów z powodu zmiany decyzji klienta lub nieprawidłowego zamówienia ze strony klienta.
• Sklep jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi na złożone reklamacje w ciągu 14 dni roboczych od ich otrzymania. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, klient może skontaktować się ze sklepem za pośrednictwem formularza na stronie internetowej lub telefonicznie.
Prosimy o przemyślane zakupy- zwroty ze względu na nieprzemyślaną decyzję o zakupie niestety nie będą uwzględniane.
Zaznaczamy, że produktach handmade mogą występować różnice, gdyż każdy wykonywany jest indywidualnie.
Jeżeli przed wysyłką chcą państwo zobaczyć produkt końcowy w formie zdjęć lub nagrania, prosimy o zgłoszenie tego po dokonaniu zakupu :). Chętnie doślemy materiały poglądowe finalnego produktu wykonanego dla Państwa zamówienia.