HouseHero - dekoracje
Kategorie
Filtruj
Ten butik jeszcze nie został oceniony.
brak rabatów...
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład : w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: househero.art@gmail.com
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:
informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady; żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz danych kontaktowych składającego reklamację.
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy
Konsument ma prawo do względnie rzetelnej informacji od sprzedawcy dotyczącej charakterystyki i jakości produktów, a także ich ceny, formy dostawy i sposobu płatności.
Konsument ma prawo do wyboru spośród różnego rodzaju produktów o różnej jakości i cenie.
Konsument ma prawo do dokładnego zapoznania się z produktem przed dokonaniem zakupu, w tym do obejrzenia go, poproszenie o więcej infomacji czy materiałów poglądowych oraz o zobaczenie wykonanego produktu dla swojego zamówienia czy dokładnego przeczytania opisu w sklepie.
Konsument ma prawo do zgłaszania reklamacji w przypadku wad produktu, a także do jego wymiany lub zwrotu pieniędzy lub ewentualnej obniżki ceny przy zgodzie obu stron - kupującego i sprzedającego).
Konsument ma prawo do bezpiecznego i właściwego opakowania produktu.
Konsument ma prawo do otrzymania produktu w ciągu ustalonego terminu.
Konsument ma prawo do prywatności i ochrony swoich danych osobowych przed nieuprawnionym dostępem.
Sprzedawca musi zapewnić odpowiednie środki ostrożności przy produkcji, przechowywaniu i sprzedaży produktów, aby zagwarantować ich jakość i bezpieczeństwo.
Konsument ma prawo wyrazić opinię co do jakości obsługi, produktu czy procesu zakupu.
Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług: Jeżeli produkt ręcznie robiony został naruszony czy użytkowany bez zabezpieczenia.
jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Regulamin zwrotów dla sklepu HouseHero
• Zwroty są akceptowane w przypadku, gdy produkt posiada wadę lub został uszkodzony w transporcie.
• Klient może dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu. Aby dokonać zwrotu, klient musi skontaktować się ze sklepem w celu uzyskania informacji na temat procedury zwrotu.
• Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. W celu dokonania zwrotu należy, poinformować sprzedawcę o zwrocie oraz wysłać oświadczenie Oświadczenie do zwrotu mogą Państwo przesłać w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: househero.art@gmail.com • Produkty muszą być zwrócone w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, bez oznak użytkowania.
• Koszty zwrotu pokrywa kupujący. Po otrzymaniu i zaakceptowaniu zwrotu, sklep zwróci koszt zakupu produktu klientowi w ciągu 14 dni roboczych.
• Nie przyjmujemy zwrotów z powodu zmiany decyzji klienta lub nieprawidłowego zamówienia ze strony klienta.
• Sklep jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi na złożone reklamacje w ciągu 14 dni roboczych od ich otrzymania. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, klient może skontaktować się ze sklepem za pośrednictwem formularza na stronie internetowej lub telefonicznie.
Prosimy o przemyślane zakupy- zwroty ze względu na nieprzemyślaną decyzję o zakupie niestety nie będą uwzględniane.
Zaznaczamy, że produktach handmade mogą występować różnice, gdyż każdy wykonywany jest indywidualnie.
Jeżeli przed wysyłką chcą państwo zobaczyć produkt końcowy w formie zdjęć lub nagrania, prosimy o zgłoszenie tego po dokonaniu zakupu :). Chętnie doślemy materiały poglądowe finalnego produktu wykonanego dla Państwa zamówienia.