HouseHero

Jesteśmy dwu-osobowym TEAMem, który zadecydował, że pora postawić na swoje marzenia :) i tak od 2023r. Postanowiliśmy, że oficjalnie rozpoczynamy sprzedaż swoich autorskich produktów. Dzisiaj zaczynamy w naszej domowej pracowni, własnymi rękami, Wykonujemy sztukę inspirowaną codziennością i nadajemy jej unikalny charakter. Każdy z naszych obrazów jest sprzedawany w limitowanej Edycji, dzięki temu każdy zakupiony obraz będzie unikalny i wyjątkowy.
Produkty

Kategorie

Filtruj

Cena

Pozostałe

Kolor

Oceny i komentarze

Ten butik jeszcze nie został oceniony.

Rabaty
brak rabatów...
Prawa konsumenta

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład : w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: househero.art@gmail.com 

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:

informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady; żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz danych kontaktowych składającego reklamację.

 

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy

Konsument ma prawo do względnie rzetelnej informacji od sprzedawcy dotyczącej charakterystyki i jakości produktów, a także ich ceny, formy dostawy i sposobu płatności.

Konsument ma prawo do wyboru spośród różnego rodzaju produktów o różnej jakości i cenie.

Konsument ma prawo do dokładnego zapoznania się z produktem przed dokonaniem zakupu, w tym do obejrzenia go, poproszenie o więcej infomacji czy materiałów poglądowych oraz o zobaczenie wykonanego produktu dla swojego zamówienia czy dokładnego przeczytania opisu w sklepie.

Konsument ma prawo do zgłaszania reklamacji w przypadku wad produktu, a także do jego wymiany lub zwrotu pieniędzy lub ewentualnej obniżki ceny przy zgodzie obu stron - kupującego i sprzedającego).

Konsument ma prawo do bezpiecznego i właściwego opakowania produktu.

Konsument ma prawo do otrzymania produktu w ciągu ustalonego terminu.

Konsument ma prawo do prywatności i ochrony swoich danych osobowych przed nieuprawnionym dostępem.

Sprzedawca musi zapewnić odpowiednie środki ostrożności przy produkcji, przechowywaniu i sprzedaży produktów, aby zagwarantować ich jakość i bezpieczeństwo.

Konsument ma prawo wyrazić opinię co do jakości obsługi, produktu czy procesu zakupu. 

 

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług: Jeżeli produkt ręcznie robiony został naruszony czy użytkowany bez zabezpieczenia.

jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 

 

Warunki zwrotów

Regulamin zwrotów dla sklepu HouseHero

• Zwroty są akceptowane w przypadku, gdy produkt posiada wadę lub został uszkodzony w transporcie.

• Klient może dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu. Aby dokonać zwrotu, klient musi skontaktować się ze sklepem w celu uzyskania informacji na temat procedury zwrotu.

• Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. W celu dokonania zwrotu należy, poinformować sprzedawcę o zwrocie oraz wysłać oświadczenie Oświadczenie do zwrotu mogą Państwo przesłać w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: househero.art@gmail.com • Produkty muszą być zwrócone w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, bez oznak użytkowania.

• Koszty zwrotu pokrywa kupujący. Po otrzymaniu i zaakceptowaniu zwrotu, sklep zwróci koszt zakupu produktu klientowi w ciągu 14 dni roboczych.

• Nie przyjmujemy zwrotów z powodu zmiany decyzji klienta lub nieprawidłowego zamówienia ze strony klienta.

• Sklep jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi na złożone reklamacje w ciągu 14 dni roboczych od ich otrzymania. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, klient może skontaktować się ze sklepem za pośrednictwem formularza na stronie internetowej lub telefonicznie.

Prosimy o przemyślane zakupy- zwroty ze względu na nieprzemyślaną decyzję o zakupie niestety nie będą uwzględniane.

Zaznaczamy, że produktach handmade mogą występować różnice, gdyż każdy wykonywany jest indywidualnie.

Jeżeli przed wysyłką chcą państwo zobaczyć produkt końcowy w formie zdjęć lub nagrania, prosimy o zgłoszenie tego po dokonaniu zakupu :). Chętnie doślemy materiały poglądowe finalnego produktu wykonanego dla Państwa zamówienia. 

Tworzysz ciekawe prace? chcesz pokazać je większemu gronu?

Dołącz do społeczności Artyferii - rękodzielników którzy tak jak Ty kochają to co robią!

Sprzedawaj z nami!