Yoanna
Kielich szklany ręcznie malowany
Malowany Wazon Szklany - Abstrakcja
Wazonik bombka - Abstrakcja Kolor
Kufel szklany ręcznie malowany
Świecznik kula wisząca Abstrakcja
Latarenka ręcznie malowana Róże
Latarenka ręcznie malowana Klepsydra
Piękna latarnia, dobrze wykonana. Przesyłka bardzo szybko dotarła i była dobrze zabezpieczona.
Wygląda świetnie 👌
Przesyłka wysłana ekspresowo i profesjonalnie zabezpieczona. Na bieżąco otrzymywałam wiadomości na temat realizacji zamówienia. Kontakt ze sprzedawcą na najwyższym poziomie. Wazon przepiękny, oszałamia swoimi różnokolorowymi odcieniami w zależności od kąta padania światła oraz patrzenia. Dziękuję!
Dla zakupów powyżej 300zł
Rabat 2 %
Reklamacja produktu:
dotyczy Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku.
Podstawa prawna: ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: yoanna_art@o2.pl
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
- żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
- danych kontaktowych składającego reklamację.
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy zwrócić Produkt wadliwy .
Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej w sklepie internetowym w ciągu 14 dni od otrzymania przemiotu. W takiej sytuacji proszę o kontakt mailowy: yoanna_art@o2.pl
Zwrotowi podlegają jedynie przedmioty dostępne od ręki. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, (pkt.3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przedmiotu do Sprzedającego zwrócona zostanie płatność za przedmiot. Zwrot płatności zostanie wykonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient. W przypadku zwrotu towaru uszkodzonego, brudnego lub noszącego ślady użytkowania (prowadzące do zmniejszenia wartości rzeczy) zastrzegam prawo do obciążenia Klienta kosztami w wysokości nie przekraczającej wartości przedmiotu.
PIĘKNY!