Wycacane
Workoplecak Błyski w szarościach
Workoplecak Błyski na granacie
Workoplecak Mazy
Workoplecak, plecak kafelki
Workoplecak Łąka
Workoplecak listki na plastrach
Ten butik jeszcze nie został oceniony.
brak rabatów...
Zwroty i reklamacje
1. Zwroty i reklamacje należy zgłaszać za pośrednictwem portalu, na którym rzecz została zakupiona lub na adres e-mail: wycacane@gmail.com
2. Kupujący ma prawo w ciągu 14 dni zwrócić Towar bez podania przyczyny (nie dotyczy Towarów spersonalizowanych).
3. Towar należy zwrócić w stanie nieuszkodzonym i nieużywanym, ze wszystkimi metkami i ewentualnymi bonusami, jeśli się pojawiły.
4. Koszty zwrotu Towaru pokrywa Kupujący, chyba że Sprzedający zdecyduje inaczej.
5. Sprzedający zwraca koszty zwróconego Towaru i najtańszego przedstawionego wariantu przesyłki do Klienta.
6. W razie wady fizycznej Towaru, Kupujący może zgłosić reklamację z tytułu rękojmi. Wada fizyczna polega na niezgodności Towaru z umową, tj.: jeśli Towar został wydany w stanie niezupełnym, wadliwym lub nie ma właściwości, która rzecz tego rodzaju powinna mieć.
7. Sprzedający jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie.
8. W ramach rękojmi, Kupujący może żądać obniżenia ceny Towaru, naprawy lub wymiany Towaru na wolny od wad, a w ostateczności odstąpienia od umowy.
9. Koszt zwrotu Towaru z tytułu rękojmi ponosi Sprzedający.
Towar można zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Zwrotu można dokonać na adres:
Justyna Frydrych
Zamkowa 3/4
41-803 Zabrze
Koszty zwrotu pokrywa Kupujący, a Sprzedawca zwraca koszty za Towar i za najtańszą możliwą wysyłkę do kupującego. Towar personalizowany, na specjalne zamówienie nie podlega zwrotom.
W przypadku zwrotu z tytułu rękojmi koszty zwrotu Towaru pokrywa Sprzedawca.