UniQueBags

514 sprzedanych
Witaj! W naszym butiku znajdziesz oryginalne torby, torebki, listonoszki, kosmetyczki- wykonane według własnych projektów, o niepowtarzalnym wzornictwie, z najwyższej jakości tkanin. Nasze produkty są odpowiednie dla wegan- nie zawierają komponentów pochodzenia zwierzęcego. Oferujemy możliwość personalizacji i realizacji indywidualnych zamówień. Zapraszamy!
Produkty

Filtruj

Cena

Pozostałe

Kolor

Oceny i komentarze
Katarzyna
2024-02-15

Piękna 💗

Anna
2024-02-02

Torebka bardzo fajna, unikalna. Dziękuję.

Jolanta
2024-01-12

Torba solidnie wykonana, bardzo dobry kontakt ze Sprzedającą. Jak najbardziej polecam :)

Anna
2023-12-30

Bardzo ładna, estetyczne i porządne wykonanie.

Sebastian
2023-12-28

Torba piękna i wygląda na bardzo porządnie wykonaną. Brak informacji o stanie zamówienia trochę mnie niepokoił, ale przyszło na czas.

Greta
2023-12-28

Zamek sprawia nieco trudności, ale mam nadzieję,że to przejściowe problemy :)

Artur
2023-12-20

Torba fajna

Karina
2023-12-10

Ładnie wykonana. Za mało kieszonek. W środku jedna bez zamka.

Oliwia
2023-10-10

Torebka jest sliczna, wykonanie to mistrzostwo. Jedyny minus to to, ze torebka jest duzo jasniejsza niz na zdjeciu, co chcialabym wiedziec przed zakupem.

Monika
2023-10-04

Kolor torby jaśniejszy niż na zdjęciu. Prosiłam o rude koty, a wyglądają bardziej na brązowe niż rude. Jednak jako całość wygląda ok.

Joanna
2023-08-10

Wszystko -Super! Torebki wyjątkowe i piękne, Wykonanie - doskonałe. Kontakt ze sprzedawcą bardzo dobry.

Monika
2023-05-29

Torebki są fantastyczne. Pięknie wykonane i praktyczne. Miły welurowy materiał, wzory malowane. Towar zgodny z opisem.

Iwona
2023-05-25

Idealne wykonanie, baaardzo pojemna

Sylwia
2023-05-16

Torebka bardzo ładna, solidnie uszyta. Dziękuję za dodanie kieszonki :-)

Mateusz
2023-05-06

Żona zaaachwycnaa! A ja zapunktowałem :) Piękny efekt ludzkiej pracy. Petarda i to jeszcze z dedykowanym haftem w środku! Jakość na najwyższym poziomie. Polska powinna być dumna z takich pracowni! :)

Anna
2023-04-23

Staranne wykonanie, piękny dobór materiałów. Polecam.

Małgorzata
2023-04-17

Śliczna torebka, bardzo miła w dotyku. Kupiłam ją dla córki , myślę że zrobi furorę i posypią się kolejne zamówienia 😉.

Małgorzata
2023-03-27

Śliczna torebka, sprawna wysyłka. Polecam

Marlena
2023-03-19

Bardzo dobry kontakt. Torba zgodna z opisem. Możliwość indywidualnego dopasowania wzoru.

Ewa
2023-02-28

Torebka ładnie uszyta, zgodnie z opisem, chociaż po krótkim czasie noszenia materiał przytarł się od wewnętrznej strony . W chwili zakupu zatrzask był luźny, ale wystarczyło trochę docisnąć i już jest ok.

Barbara
2023-02-23

piękna torebka,starannie uszyta,polecam z całego serca

Marzena
2023-02-14

Torebka pięknie wykonana. Sprzedawca uprzejmie o wszystkim informował, odpowiadał na pytania, proponował odpowiednie rozwiązanie (chciałam torebkę z oferty, ale w mniejszym rozmiarze, dla dziecka) kontakt bardzo dobry, sprawny. Otrzymałam szybko wszystkie informacje. Wysoka kultura osobista.

Violetta
2023-01-27

Fajna

Agata
2023-01-09

Torebka jest pięknie wykonana i bardzo pojemna. Gorąco polecam sprzedawcę.

Marek
2023-01-04

ok

Anna
2022-12-19

Wszystko zgodnie z zamówieniem. Szybki kontakt ze sprzedawcą.

Maria
2022-08-09

Torebka jest bardzo ładna, została kupiona na prezent i wzbudziła zachwyt zarówno mój, jak osoby obdarowanej

Magdalena
2022-07-30

Fantastyczna, przepiękna torba. Bardzo szybka wysyłka.

Michał
2022-07-13

Genialny nadruk, świetne wykonanie i jakość :)

Ola
2022-04-28

Bardzo ładna, oryginalna torebka, jedyne co bym zmienila to dodałabym suwak w środku

Rabaty

Dla zakupów powyżej 300zł

Rabat 15 %

Prawa konsumenta

Reklamacja produktu: 

dotyczy Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku.

Podstawa prawna: ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład :

  • pisemnie na adres: 62-530 Posada, ul. Kossaka 3
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: jelonek.craft@gmail.com


Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:

  1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
  2. żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
  3. danych kontaktowych składającego reklamację.


Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: 62-530 Posada, ul. Kossaka 3

Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny, że Sprzedawca uznał reklamację 

.................................................................................................................

[w tym miejscu należy wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile jest dostępny adres e-mail]

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

Zwrot wzajemnych świadczeń

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).


Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które

 

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy: 


Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów

  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
  6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  7. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę
  8. zawartej w drodze aukcji publicznej
  9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur


Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  1. wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/);
  2. wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz
  3. pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).


Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

Warunki zwrotów

Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy od umowy zawartej na odległość

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).

Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:

  • pisemnie na adres: 62-530 Posada, ul. Kossaka 3;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: jelonek.craft@gmail.com

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w Regulaminie, oraz na stronie butiku w polu "Prawa konsumenta" Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli otrzymali Państwo produkt, to proszę odesłać lub przekazać go do mnie na adres: 62-530 Posada, ul. Kossaka 3, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Tworzysz ciekawe prace? chcesz pokazać je większemu gronu?

Dołącz do społeczności Artyferii - rękodzielników którzy tak jak Ty kochają to co robią!

Sprzedawaj z nami!