UniQueBags
Torba listonoszka a4 z krukiem
Torba na ramię shopper z krukiem
Brązowa torebka listonoszka boho
Bardzo polecam. Torebka została uszyta na moje indywidualne zamówienie, wybrałam wzór torebki i poprosiłam o uszycie z innej tkaniny oraz doszycie wewnątrz dodatkowej kieszeni. Panie zadbały o każdy szczegół a cena torebki się nie zmieniła. Jak jeszcze będę szukać torebki to tylko tutaj.
Wszystko z dostawą było ok
Polecam :)
Jestem bardzo zadowolona z zakupu bardzo polecam i pozdrawiam
Torba jest rewelacyjna. Jestem zachwycona. Na zywo wyglada jeszcze lepiej. Wykonana starannie i rzetelnie. Material, jak w opisie. Jest miekki i bardzo przyjemny. Wyglada na wytrzymaly. W środku podszewka tez z wytrzymalego materialu, calosc pieknie sie prezentuje. Bardzo dobry kontakt ze sprzedajacym - z P. Joasią moglam omowic szczegoly zamowienia, domowic dodatkowe elementy. P. Joasia podzielila sie swoimi sugestiami i propozycjami. Bardzo, bardzo polecam
bardzo fajna torba-worek, wygląda identycznie jak na zdjęciu :) starannie wykonana, w srodku również, materiał wydaje się solidny :) bardzo wygodnie mi się z nią chodzi, bo można ją przełożyć przez głowę :)
Piękna 💗
Torebka bardzo fajna, unikalna. Dziękuję.
Torba solidnie wykonana, bardzo dobry kontakt ze Sprzedającą. Jak najbardziej polecam :)
Bardzo ładna, estetyczne i porządne wykonanie.
Torba piękna i wygląda na bardzo porządnie wykonaną. Brak informacji o stanie zamówienia trochę mnie niepokoił, ale przyszło na czas.
Zamek sprawia nieco trudności, ale mam nadzieję,że to przejściowe problemy :)
Torba fajna
Ładnie wykonana. Za mało kieszonek. W środku jedna bez zamka.
Torebka jest sliczna, wykonanie to mistrzostwo. Jedyny minus to to, ze torebka jest duzo jasniejsza niz na zdjeciu, co chcialabym wiedziec przed zakupem.
Kolor torby jaśniejszy niż na zdjęciu. Prosiłam o rude koty, a wyglądają bardziej na brązowe niż rude. Jednak jako całość wygląda ok.
Wszystko -Super! Torebki wyjątkowe i piękne, Wykonanie - doskonałe. Kontakt ze sprzedawcą bardzo dobry.
Torebki są fantastyczne. Pięknie wykonane i praktyczne. Miły welurowy materiał, wzory malowane. Towar zgodny z opisem.
Idealne wykonanie, baaardzo pojemna
Torebka bardzo ładna, solidnie uszyta. Dziękuję za dodanie kieszonki :-)
Żona zaaachwycnaa! A ja zapunktowałem :) Piękny efekt ludzkiej pracy. Petarda i to jeszcze z dedykowanym haftem w środku! Jakość na najwyższym poziomie. Polska powinna być dumna z takich pracowni! :)
Staranne wykonanie, piękny dobór materiałów. Polecam.
Śliczna torebka, bardzo miła w dotyku. Kupiłam ją dla córki , myślę że zrobi furorę i posypią się kolejne zamówienia 😉.
Śliczna torebka, sprawna wysyłka. Polecam
Bardzo dobry kontakt. Torba zgodna z opisem. Możliwość indywidualnego dopasowania wzoru.
Torebka ładnie uszyta, zgodnie z opisem, chociaż po krótkim czasie noszenia materiał przytarł się od wewnętrznej strony . W chwili zakupu zatrzask był luźny, ale wystarczyło trochę docisnąć i już jest ok.
piękna torebka,starannie uszyta,polecam z całego serca
Torebka pięknie wykonana. Sprzedawca uprzejmie o wszystkim informował, odpowiadał na pytania, proponował odpowiednie rozwiązanie (chciałam torebkę z oferty, ale w mniejszym rozmiarze, dla dziecka) kontakt bardzo dobry, sprawny. Otrzymałam szybko wszystkie informacje. Wysoka kultura osobista.
Fajna
Dla zakupów powyżej 300zł
Rabat 15 %
Reklamacja produktu:
dotyczy Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku.
Podstawa prawna: ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład :
- pisemnie na adres: 62-530 Posada, ul. Kossaka 3
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: jelonek.craft@gmail.com
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
- żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
- danych kontaktowych składającego reklamację.
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: 62-530 Posada, ul. Kossaka 3
Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny, że Sprzedawca uznał reklamację
.................................................................................................................
[w tym miejscu należy wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile jest dostępny adres e-mail]
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.
Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę
- zawartej w drodze aukcji publicznej
- o dostarczanie treści cyfrowych, które n
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/);
- wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz
- pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).
Produkt, bez śladów użycia należy odesłać na koszt własny przesyłką rejestrowaną,w ciągu 14 dni na adres:
Joanna Jelonek
Kossaka 3
62-530 Posada
Nie przyjmujemy zwrotów produktów wykonananych wg specyfikacji klienta.
Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem.
Gustowne torebki z oryginalnym wzorem i urocza kosmetyczka