Qlane
Karuzela nad łóżeczko
Zestaw 3 bransoletek
Zestaw 2 bransoletek
Cukierkowy marmur
Bransoletka ok ale w zamówieniu poprosiłam o inną zawieszke.
brak rabatów...
Reklamacja produktu:
dotyczy Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku.
Podstawa prawna: ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład : pisemnie na adres: ul. Gerberowa 20/12 52-221 Wrocław w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: martyna.horodyska@wp.pl Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady; żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz danych kontaktowych składającego reklamację. Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Gerberowa 20/2 52-221 WrocławJeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Klient może odstąpić od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, składając stosowne oświadczenie w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia towaru. W tym celu należy skontaktować się z butikiem za pośrednictwem portalu.
Zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania, nie może być uszkodzony, musi być kompletny.
Ok