Prowansalska Manufaktura

1392 sprzedanych
Serdecznie witamy w naszej Manufakturze, która powstała z miłości do rzeczy oryginalnych i niepowtarzalnych. Pragniemy cię zapewnić, że wszystkie oferowane przez nas produkty wykonane są z najwyższej jakości materiałów i z ogromną dbałością o najmniejszy detal. Do ich produkcji wykorzystujemy tylko naturalne i w 100% przyjazne naturze składniki. I tak wszystkie nasze wyroby wykonane są w 100% z drewna sosnowego a następnie ręcznie pomalowane farbami , które podkreślają koloryt drewna, tak aby widoczne były jego słoje i struktura. Z uwagi na fakt, że wszystkie wykonujemy ręcznie, mogą one nieznacznie różnić się od siebie - co nadaje im wyjątkowego chrakteru i sprawia , że każdy produkt jest wyjątkowy i niepowtarzalny. Na koniec pragniemy ci podziękować, że odwiedziłeś naszą Manufakturę. Rozgość się i pozostań z nami na dłużej a na pewno znajdziesz coś dla siebie, co przyniesie ci wiele radości tak jak wiele radości sprawiła nam praca nad wykonaniem każdej rzeczy w naszym sklepie. Pozdrawiamy :)
Produkty

Filtruj

Cena

Pozostałe

Kolor

Oceny i komentarze
Bożena
2024-02-08

Zamówienie zgodne z opisem. Bardzo eleganckie i starannie zrobione.

Katarzyna
2023-12-27

Bardzo adne wykonanie, szybka wysyłka.

Renata
2023-12-23

Przepiękne pudełko na pieniądze starannie wykonane szybka wysyłka 🙂

joanna
2023-10-25

Bardzo ładne i gustowne. Szybka realizacja zamówienia.

Elżbieta
2023-10-22

Skarbonka bardzo ładna a kontakt ze sprzedającym przesympatyczny.

Krzysztof
2023-10-04

super

Lidia
2023-07-20

Piękna

Aleksandra
2023-07-09

Jestem baaardzo zadowolona. Przepiękna pamiątka, świetnie wykonana. Polecam ❤️

EWA
2023-06-21

Piękne i staranne wykonanie

Elżbieta
2023-06-13

Piekny album starannie wykonany zachowa piekne wspomnienia z I Komunii Śeiętej.

Grażyna
2023-06-09

Kartka śliczna, gorąco polecam :)

Barbara
2023-05-27

Pamiątka piękna. Robota pierwsza klasa. Jestem bardzo zadowolona. Napewno jeszcze odwiedzę tą stronę.

Izabela
2023-05-08

👍👍👍

Klaudia
2023-04-26

Produkt nie spełnił moich oczekiwań.nie polecam :(

Bernardeta
2023-04-14

super

Agata
2023-04-04

Bardzo starannie wykonane pudełko wspomnień ,piękne.

Marcelina
2023-01-10

Piękna skarbonka, staranne wykonanie i sprawna wysyłka. Polecam!

Karolina
2022-12-17

Pierwszy raz zamówiłam pudełko wspomnień standardowe z oferty i było bardzo ładne nie mogłam się do niczego przyczepić. Wiec gdy przyszła tylko okazje aby podarować takie pudełeczko nowemu członkowi naszej rodziny od razu pomyślałam o tych wspaniałych kobietkach co wykonują te cuda i tym razem poszłyśmy o krok dalej i dałyśmy się ponieść fantazji i wyszło cudo. Dziękuję bardzo wam moje drogie panie że zechciałyście wykonać mój infyeidualny projekt efekt waszej pracy przerósł moje oczekiwania. Teraz zawsze będę do was wracać.

Magdalena
2022-10-11

Serdecznie polecam, kontakt ze sprzedawcą idealny, pudełko perfekcyjne.

Anna
2022-09-25

Bardzo ładna !!!

Małgorzata
2022-09-23

Wszystko prefekt -skrzynka piękna i wykonana dobrze . Realizacja zamówienia terminowa. Kontakt z właścicielem rewelacyjny . Polecam każdemu skrzneczkę jest ładna.

Dorota
2022-07-20

Pięknie wykonany produkt. Wspaniała, przesympatyczna obsługa i bezposredni kontakt ze sklepem. Kupiłam wspaniale spersonalizowany produkt a nie po prostu rzecz. Ocena: 11/10

Beata
2022-06-05

Bardzo ladna pamiatka, Polecam

Joanna
2022-05-29

Polecam

olek
2022-05-25

produkty nie warte swojej ceny .... szajs

Justyna
2022-05-22

Pamiątka piękna, wszystko zgodne z opisem.

Hanna
2022-04-16

Bardzo elegancko sie prezentuje szafka na korytarzu.

Danuta
2022-04-07

Profesjonalna obsługa, szybka dostawa

Aleksandra
2022-02-03

Produkt pięknie wykonany oraz szybka wysyłka

Michalina
2021-08-30

Super opcja na prezent.. Polecam

Rabaty
brak rabatów...
Prawa konsumenta

Reklamacja produktu: 

dotyczy Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku.

Podstawa prawna: ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład :

  • pisemnie na adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Świętego Antoniego 68A
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@prowansalska.nazwa.pl


Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:

  1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
  2. żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
  3. danych kontaktowych składającego reklamację.


Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Świętego Antoniego 68A

Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

Prawo od odstąpienia od umowy

Prawa i obowiązki Kupującego będącego konsumentem względem Sprzedawcy dotyczące skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Ustawie o Prawach Konsumenta.

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).
Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:

  • pisemnie na adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Świętego Antoniego 68A;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@prowansalska.nazwa.pl

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz podany jest poniżej.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat:
.................................................................................................................

[w tym miejscu należy wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile jest dostępny adres e-mail]

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

Zwrot wzajemnych świadczeń

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).


Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

 

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy: 


Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów

  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
  6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  7. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę
  8. zawartej w drodze aukcji publicznej
  9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur


Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  1. wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/);
  2. wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz
  3. pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).


Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

Warunki zwrotów

ZWROT PRODUKTU

Szanowny Kliencie, kupując w naszym sklepie internetowym Prowansalska Manufaktura nasz możliwość zwrotu zamówionych towarów w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez konieczności podawania jakiejkolwiek przyczyny.

Chcąc zwrócić nam zamówione produkty należy poinformować nas o tym przesyłając na adres e-mailowy wypełniony formularz zwrotu, który na twoją prośbę prześlemy na wskazany przez ciebie adres  e-mailowy.

Następnie wypełniony formularz zwrotu wraz ze zwracanym towarem należy odesłać na poniższy adres:

Prowansalska Manufaktura ul. Świętego Antoniego 68A 41-303 Dąbrowa Górnicza

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Powinien być kompletny, posiadać metki i zawieszki, w które był zaopatrzony. Zwrot należności za zamówienie nastąpi na wskazany przez klienta w formularzu zwrotu numer konta, w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwrotnej paczki wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Zwrot należności obejmuje wartość odesłanego towaru, zwrotowi nie podlegają koszty dostawy. Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.

Tworzysz ciekawe prace? chcesz pokazać je większemu gronu?

Dołącz do społeczności Artyferii - rękodzielników którzy tak jak Ty kochają to co robią!

Sprzedawaj z nami!