Province
Kategorie
Filtruj
Świeca sojowa Japońska Wisienka
Świeca sojowa Wenecka Randka
Świeca sojowa Meksykańska Róża
Świeca sojowa Paryski Grzaniec
Ten butik jeszcze nie został oceniony.
brak rabatów...
1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
4. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres email kontakt@province.pl. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, zdjęcie/zdjęcia z widocznym miejscem wady produktu, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
Odstąpienie od umowy:
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres e-mail kontakt@province.pl.
2. W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy zwrot towaru do Sklepu powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży (tj. od dnia nadania oświadczenia o odstąpieniu)
3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sklep zwraca Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
4. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta bezpośrednie koszty zwrotu towarów z tytułu odstąpienia od umowy w ciągu 14 od otrzymania Towarów ponosi Klient (art. 34 ust. 2).
5. Prawo odstąpienia od umowy i zwrotu Towaru nie przysługuje Klientowi jeżeli otrzymany przez Klienta Towar dostarczony był w zapieczętowanym opakowaniu, który po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
6 Zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania ponad wynikające z czynności zwykłego zarządu rzeczą. Zwracany towar musi być kompletny i w miarę możliwości, zapakowany w oryginalne opakowanie.