Profizorka

11 sprzedanych
lampy - design, produkcja, sprzedaż Wykonujemy lampy do wnętrz według własnych pomysłów oraz pod konkretne zamówienie. Przywracamy nowe znaczenie używanym przedmiotom, własnoręcznie je modyfikujemy. Możemy dopasowywać lampy do konkretnego zamówienia, zmieniać długość, wysokość, kolor. Gama i różnorodność naszych lamp stale się powiększa. Gwarantujemy ręczną robotę w małych seriach co sprawia, że nasze lampy są nietuzinkowe. Szczególnie dbamy o jakość i staranność wykonania. Bardzo chętnie odpowiadamy na wszelkie pytania. Zapraszamy.
Produkty Oceny i komentarze
Jacek
2024-09-24

Jestem nie tyle niezadowolony co zniesmaczony postawą sprzedawcy lamp wiszących z giętych kolorowych rurek.Produkt nie spełniał moich oczekiwań i chciałem zwrócić. Ale sprzedawcą kategorycznie odmówił i proponował transakcję kompletnie oderwaną od rzeczywistości a mianowicie kupno 2 krotnie droższego produku.Skandal!!!

Rabaty
brak rabatów...
Prawa konsumenta

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Lampa nie może być uszkodzona ani nie może nosić śladów używania. Lampa indywidualne zamównie, dostosowana na prośbę klienta do konkretnego wnętrza.(zmieniona wielkość, zmienione kolory, wygięcia ramion, itp.) możemy nie przyjąć zwrotu. Spersonalizowanie lampy łączy się z ryzykiem odmowy zwrotu, proszę o tym pamiętać.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Agnieszka Kosior ul. Mickiewicza 21 39-400 Tarnobrzeg

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Warunki zwrotów

Reklamacja W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Na samym początku poprosimy o kontakt, być może uda nam się rozwiązać problem bez konieczności demontaży i wysyłania produktu. lampy@profizorka.com 506 035 35, 575 835 355

2. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

3. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

4. Wysyłka Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Agnieszka Kosior ul. Mickiewicza 21 39-400 Tarnobrzeg

Tworzysz ciekawe prace? chcesz pokazać je większemu gronu?

Dołącz do społeczności Artyferii - rękodzielników którzy tak jak Ty kochają to co robią!

Sprzedawaj z nami!