Pracownia Rękodzieła Magdalena Hałas

1448 sprzedanych
Niezwykłe kartki, które można podarować bliskim, by sprawić im radość. Oryginalne i jedyne w swoim rodzaju albumy, exploding boxy. Wykonane ręcznie z dokładnością i sercem. Zapraszam serdecznie:)
Produkty

Kategorie

Filtruj

Cena

Pozostałe

Kolor

Oceny i komentarze
Agnieszka
2024-09-10

Kartka cudowna, szybka realizacja, bardzo polecam

Joanna
2024-05-22

Jak zwykle, pięknie wykonany exploding box. Perfekcyjna jakość. Szybka realizacja, szybka wysyłka.

Joanna
2024-05-22

Exploding box 819 jedyny w swoim rodzaju, niepowtarzalny, cudny! Misterne wykończenie, perfekcyjna jakość, dbałość o każdy szczegół. Kolejne zamówienie u Pani Magdaleny to kolejna radość przy otwieraniu przesyłki! Każda osoba obdarowana, wzruszona jest za każdym razem cudeńkiem! Dziękuję!

Waldemar
2024-05-14

Kartka wykonana ŚLICZNIE !!! nie spodziewałem się takiego rezultatu !!!! tylko troszeczkę droga dostawa ale za piękny towar trzeba dobrze zapłacić . POLECAM !!!!

Alicja
2024-05-08

Kartka i exploding box wykonane bardzo starannie, bardzo ładne. Polecam innym.

Renata
2024-05-08

Kartka jest piękna i starannie wykonana,poprostu cudna.

Wanda
2024-05-07

Super pudełeczko, piękne wykonanie, a kolorystyka, te wszystkie elementy w pudełeczku i na zewnątrz oraz wydrukowana treść spełniły moje wszystkie oczekiwania. Po prostu cacko dopieszczone w każdym calu. .

Stanisława
2024-05-06

Wszystko SUPER

Anna
2024-04-16

Śliczny box, wykonany z dbałością o każdy szczegół😘

Renata
2024-03-27

Pamiątka jest cudowna, w pełni spersonalizowana, zrobiona pod indywidualne zamówienie z wielką dbałością o każdy szczegół. Bardzo szybka realizacja zamówienia, świetny kontakt z p. Magdaleną. Polecam z całego serca, naprawdę warto :-):-):-)

MARLENA
2024-02-25

Serdeczne podziękowanie za piękną personalizację Exploding box! Rewelacyjne wykonanie, szybka dostawa, doskonały kontakt. Dziękuję za słodką niespodziankę!

Irena
2024-02-13

Bardzo ładna. Oryginalny prezent na taką uroczystość.

Małgorzata
2024-02-02

Bardzo ładnie wykonana kartka,coś pięknego, polecam zakupy w artyleria.pl, super:)

Julia
2023-11-23

Cudo cudo cudo!!!!!! Przepiękny! Wykonany bardzo profesjonalnie! Jestem zachwycona ❤️❤️❤️

Magdalena
2023-11-15

To ja baaardzo dziękuje. Exploding box na żywo jest jeszcze piękniejszy niż na zdjęciu. Po rozpakowaniu siedziałam z uśmiechem na twarzy i nie mogłam się napatrzeć jakie jest śliczne :) Mam nadzieje, że chrześniakowi też się spodoba.

Monika
2023-11-06

Polecam z całego serca. To moje kolejne zamówienie z butiku Pracownia Rękodzieła Magdalena Hałas i po raz kolejny się nie zawiodłam. Realizacja i wysyłka ekspresowa. Piękny, starannie wykonany w każdym detalu Exploding box oraz oryginalne opakowanie.

Aneta
2023-10-29

Przepiękna kartka, każdy detal jest dopracowany. Szybka realizacja. Polecam serdecznie :)

Marianna
2023-10-12

Pięknie wykonane kartki

Justyna
2023-09-07

Przepiękna kartka i opakowanie wykonane z niesamowitą starannością, para młoda była zachwycona prezentem😊

Barbara
2023-09-06

Pięknie i starannie wykonane. Wspaniały kontakt i szybka dostawa. Szczerze polecam!

Anna
2023-08-24

Kolejny zakup. Kartka bardzo ładna. Dziękuję.

Martyna
2023-07-15

Piękna kartka, warta swojej ceny!

Anna
2023-07-14

Szybka wysyłka, pięknie wykonana

Monika
2023-07-07

To mój kolejny zakup z butiku Pracownia Rękodzieła Magdalena Hałas i po raz kolejny jestem zachwycona jakością wykonania kartki. Dopracowana w każdym szczególe. Polecam serdecznie.

Agata
2023-06-07

Kartka przepiękna, serdecznie polecam 🙂

joanna
2023-06-05

Młodzi byli zachwyceni pudełeczkiem. Po wyjęciu zapakowanej w nim książki trzymają w nim kartki ślubne.

Justyna
2023-06-04

Piękne wykonanie

Piotr
2023-06-01

Polecam. Estetyczne, z klasą.

Renata
2023-05-14

Bardzo eleganckie wykonanie. Polecam

Kamilla
2023-05-11

Kartka w pudełku wykonana bardzo starannie i pięknie jestem bardzo zadowolona.

Rabaty
brak rabatów...
Prawa konsumenta

Reklamacja produktu: 

dotyczy Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku.

Podstawa prawna: ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład :

  • pisemnie na adres: 62-120 Wapno, ul. Stołężyn, ul.Poprzeczna 8
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: magdalenahalas8@wp.pl


Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:

  1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
  2. żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
  3. danych kontaktowych składającego reklamację.


Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: 62-120 Wapno, ul. Stołężyn, ul.Poprzeczna 8

Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

Prawo od odstąpienia od umowy

Prawa i obowiązki Kupującego będącego konsumentem względem Sprzedawcy dotyczące skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Ustawie o Prawach Konsumenta.

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).
Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:

  • pisemnie na adres: 62-120 Wapno, ul. Stołężyn, ul.Poprzeczna 8;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: magdalenahalas8@wp.pl

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz podany jest poniżej.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat:
.................................................................................................................

[w tym miejscu należy wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile jest dostępny adres e-mail]

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

Zwrot wzajemnych świadczeń

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).


Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

 

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy: 


Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów

  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
  6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  7. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę
  8. zawartej w drodze aukcji publicznej
  9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur


Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  1. wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/);
  2. wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz
  3. pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).


Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

Warunki zwrotów

Towar oczywiście można zwrócić, jeśli nie spełnia Państwa oczekiwań w terminie 14 dni od otrzymania produktu. Odbywa się na koszt kupującego.

Kupujący ma obowiązek zabezpieczenia towaru przed uszkodzeniem.

Towar może zostać zwrócony tylko pod warunkiem, że nie był używany i nie został uszkodzony.

W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości proszę o kontakt.

Tworzysz ciekawe prace? chcesz pokazać je większemu gronu?

Dołącz do społeczności Artyferii - rękodzielników którzy tak jak Ty kochają to co robią!

Sprzedawaj z nami!