Papierowa Szklarnia
Super kontakt ze sprzedawcą. Indywidualne podejście do klienta a produkt wysokiej jakości. Serdecznie polecam.
Bardzo ładna i starannie wykonana kartka. Równie starannie i bezpiecznie zapakowana
Metryczka bardzo starannie wykonana, pięknie sie prezentuje na żywo. Wysyłka poszła w miarę sprawnie, dobry kontakt. Polecam :)
Przepięknie i starannie wykonana, dbałość o detale, realizacja zgodna ze złożonym zamówieniem. Polecam!!
Szybka realizacja zamówienia, bardzo dobry kontakt ze sprzedawcą, bardzo dobra jakość wykonania. Polecam tego sprzedawcę.
Profesjonalne podejście do klienta. Zaproszenia bardzo ładnie wykonane i z precyzyjną dokładnością.Super. Polecam :-)
Brak komentarza
Brak komentarza
brak rabatów...
Szanowni Państwo, wszelkie sprawy konfliktowe staram się rozwiązywać polubownie i na korzyść Klienta, dlatego bardzo proszę o spokojne podejście do sprawy w przypadku zaistnienia jakichkolwiek nieprawidłowości. Z mojej strony mogę zapewnić, że z powierzonych mi zadań wywiązuję się z zaangażowaniem, a zazwyczaj kwestie dotyczące wyglądu danej rzeczy są ustalane z Państwem indywidualnie, dlatego też proszę o rozważne podejmowanie decyzji o zakupie. Mam nadzieję, że taka sytuacja nie zajdzie, jednak w przypadku reklamacji proszę zapoznać się z poniższymi informacjami. Tak czy siak będę wdzięczna za wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny.
Reklamacja produktu: dotyczy Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku. Podstawa prawna: ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład : pisemnie na adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Zdunowska 45 w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: papierowaszklarnia@gmail.com Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady; żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz danych kontaktowych składającego reklamację. Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Zdunowska 45 Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi.
Przepiękne i bardzo staranne wykonanie. Jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam :)