mummy.j.crafts

Tworzę delikatne kordonkowe robótki inspirowane małymi szydełkowymi arcydziełami mojej mamy. Znajdziecie tutaj kołnierzyki w stylu retro dla Waszych córeczek, które dodadzą charakteru każdej, nawet najprostszej kreacji. A dla Was, dla mam, sióstr, przyjaciółek? Kolczyki - świetny dodatek do stylizacji eleganckich, ale też boho czy nawet sportowych. Serdecznie zapraszam do mojego kordonkowego zakątka!
Produkty

Filtruj

Cena

Pozostałe

Kolor

Oceny i komentarze

Ten butik jeszcze nie został oceniony.

Rabaty
brak rabatów...
Prawa konsumenta

Wszystkie oferowane przeze mnie produkty są mojego projektu i mojego autorstwa. Wykonywane są na zamówienie, w związku z czym, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć, ale nie więcej niż do 7 dni roboczych. Wszelkie przedłużenia terminu realizacji, modyfikacje zamówień będę z Wami konsultować na bieżąco. W razie pytań, jestem zawsze dostępna pod adresem: j.bernatowicz.pl@gmail.com

Pomimo tego, że produkt wykonywany jest na indywidualne zamówienie, zawsze macie możliwość dokonania reklamacji. Najważniejsi jesteście Wy i Wasze zadowolenie z otrzymanego przeze mnie produktu. Poniżej kilka podstawowych zasad reklamacji (przeczytajcie albo po prostu do mnie napiszcie, na pewno uda nam się bezproblemowo załatwić sprawę):

1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: j.bernatowicz.pl@gmail.com Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady; żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz danych kontaktowych składającego reklamację. Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany skontaktować się ze Sprzedającym celem ustalenia sposobu zwrotu/wymiany towaru.

2. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

3. Prawa i obowiązki Kupującego będącego konsumentem względem Sprzedawcy dotyczące skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Ustawie o Prawach Konsumenta.

4. Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną na adres: j.bernatowicz.pl@gmail.com).

_________________________________________

Zgodnie z art.6 RODO Kupujący udostępnia Sprzedającemu swoje dane dla potrzeb realizacji usługi i sporządzenia umowy. Art 6. ustęp 1b RODO brzmi: "Przetwarzanie jest zgodne z prawem wyłącznie w przypadkach, gdy (...) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy".

Dane niezbędne do realizacji zamówienie to: imię i nazwisko; adres korespondencyjny oraz ewentualnie numer telefonu / adres e-mail w celu kontaktu w trakcie realizacji umowy.Dane są wykorzystywane w celu kontaktu z klientem w trakcie realizacji usługi, zawarcia umowy oraz wysyłki.

Dane kupującego nie są wykorzystywane w celach marketingowych.

Warunki zwrotów

1.Procedura zwrotu i reklamacji jest przeprowadzana zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).

2. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Proszę powiadomić mnie o decyzji odstąpienia od umowy poprzez wysłanie wiadomości na adres j.bernatowicz.pl@gmail.com.

3. Klient powinien zwrócić towar w najszybszym możliwym terminie. Wraz z odsyłanym produktem należy załączyć pisemne oświadczenie odstąpienia od umowy.

4. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Musi być kompletny i w żaden sposób niezniszczony. Zwracany towar musi zostać przesłany na adres: Justyna Bernatowicz-Bober, ul. 30 Stycznia 13/7, 66-400 Gorzów Wielkopolski.

5. Sklep gwarantuje zwrot równowartosci towaru objętego umową, co do której Klient skorzystał z prawa odstąpienia. Koszty przesyłki towaru nie podlegają zwrotowi. Sklep nie przyjmuje zwrotów towarów przesłanych jako przesyłka za pobraniem. Zwrot pieniędzy za odesłany towar zostanie przelany na podane przez Klienta konto w terminie 3 dni od dostarczenia zwrotu towaru.

6. Różnice pomiędzy wizualizacją produktów dostępnych w sklepie a rzeczywistością mogą wynikać z indywidualnych ustawień komputera Klienta i nie mogą być podstawą reklamacji oraz zwrotu zakupionych towarów.

7. Klient ma prawo do wymiany towaru na inny. Odesłanie towaru odbywa się na koszt Klienta, Sklep wysyła produkt na wymianę na swój koszt po otrzymaniu zwróconego towaru.

8. W przypadku chęci reklamacji danego towaru przed podjęciem innych kroków należy skontaktować się ze sklepem poprzez wysłanie wiadomości na adres: j.bernatowicz.pl@gmail.com. W treści e-maila należy opisać wadę produktu. Dodatkowo do wiadomości należy dołączyć potwierdzenie przelewu za reklamowany towar. Klient przesyła na swój koszt.

9. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 10 dni od dnia otrzymania przez Sklep przesyłki listowej zawierającej reklamowany towar. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sklep naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy w ciągu 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji, a gdy wymiana nie będzie możliwa zwróci pełną kwotę zapłaconą za towar wraz z kosztami wysyłki na wskazane przez Klienta konto bankowe. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią na temat odmowy reklamacji.

10. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu towaru noszącego ślady użytkowania, towaru uszkodzonego lub niepełnowartościowego.

11. Sklep nie odbiera przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

Tworzysz ciekawe prace? chcesz pokazać je większemu gronu?

Dołącz do społeczności Artyferii - rękodzielników którzy tak jak Ty kochają to co robią!

Sprzedawaj z nami!