motiveka - kolczyki
Filtruj
Lallita lotus srebrne kolczyki z jadeitem i kryształami Swarovski
Amara srebrne kolczyki ważki z rubinem
Eclariana kolczyki folk boho granat czerwień
Xochiquetzal kolczyki koła wire wrapping różowe
Endellion - kolczyki koralikowe chwosty frędzelki
Kolczyki ze srebrnymi cekinami długie
Kolczyki z pomponami biało-czarne
Karstyn kolczyki chwosty koralikowe jasnozielone
Brenyn kolczyki koła z kryształkami
Kolczyki misie żelki fioletowe
Isilynor kolczyki ze srebrnymi perłami
Talindra kolczyki koralikowe czarne złote
Kohaku - kolczyki z frędzlami bursztynowe boho
Kolczyki Vanhi czerwone haft koralikowy boho
Kolczyki Piritta vintage białe perły brąz
Kolczyki Wasabi limonkowe frędzelki modne boho
Kolczyki Udyan frędzelki chwosty boho zielone
Kolczyki Manjari koralikowe chwosty frędzelki boho
Kolczyki Sarojini koralikowe chwosty frędzelki
Kolczyki Vanalika koralikowe chwosty frędzelki
Kolczyki Ninarika cieniowane ombre pastelowe
Kolczyki koralikowe z frędzelkami Anshula
Kolczyki ślubne Svitra biel złoto boho vintage
Kolczyki Gersimi
brak rabatów...
Reklamacja produktu: dotyczy Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku. Podstawa prawna: ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: motiveka@gmail.com Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady; żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz danych kontaktowych składającego reklamację. Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy od umowy zawartej na odległość Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: motiveka@gmail.com Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w Regulaminie, oraz na stronie butiku w polu "Prawa konsumenta" Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
piękne, niestandardowe kolczyki.