Ludmilla

54 sprzedanych
Biżuteria stworzona z magii, mocy i naturalnych kamieni. Wypleciona z drutów miedzianych, a czasem stali szlachetnej. Wyjątkowa, wibrująca miłością... A zaczęło się od poszukiwania koralików i kamieni, by stworzyć proste bransoletki, czy kolczyki... Tak los zaprowadził mnie, że zobaczyłam biżuterię wykonaną w technice wire-wrapping i zakochałam się po uszy! Od pierwszego wejrzenia zachwyt ogarnął całe moje ciało, a z serca wypłynęło, że muszę się tego nauczyć. I to właśnie robię, wprowadzając dodatkowo magię w każdy splot... Nazywam się Magda, dla przyjaciół jednak jestem Ludmiłą, Ludką. Imię Ludmiła oznacza tę, która kocha ludzi, a przyjęcie go całkowicie odmieniło moje życie. Od pewnej mądrej kobiety usłyszałam kiedyś, że pomogę wielu osobom. Teraz widzę, że to się spełnia, bo moja biżuteria, a raczej energia, którą w nią wkładam odmienia ludziom życie. Puszczają blokady, odnajdują się sens i cel życia, czasem dzieją się niewyobrażalne CUDA, a czasem prostu czują się trochę lepiej. Zawsze jednak jest jakiś efekt w rzeczywistości <3. Chcę, aby cała energia miłości, która we mnie jest mogła się manifestować w pełni, a piękno, które stwarzam pod postacią biżuterii jest właśnie jej manifestacją. Pragnę, by wytwory moich rąk były wciąż coraz lepsze, piękniejsze i aby każda jedna rzecz przyniosła jej właścicielowi dokładnie to czego on potrzebuje.
Produkty

Filtruj

Cena

Pozostałe

Kolor

Oceny i komentarze
Maciej
2022-07-06

Polecam

Agnieszka
2022-05-31

Pìiekna i subtelną biżuteria w dobrej cenie, szybka przesyłka. Pani była bardzo zadowolona.😀

Katarzyna
2022-05-24

Piękny pierścionek. Bardzo szybka wysyłka. Dziękuję:)

Joanna
2022-01-10

Sympatyczny kontakt, szybka wysyłka, przesyłka zapakowana w sposób bezpieczny i miły dla oka.. No i mam nowy uroczy pierścionek i nowe ulubione kolczyki :) Serdecznie dziękuję i pozdrawiam.

Dorota
2021-12-27

Kolczyki malutkie, ale śliczniutkie. Takie miały być. Dostawa bardzo szybka . Polecam

SYLWIA
2021-09-30

PIERŚCIONEK JEST ŚLICZNY.STARANNIE WYKONANY,PANI KTÓRA ROBI TAKIE CUDEŃKA JEST BARDZO MIŁA I KOMPETENTNA.

Dorota
2021-09-20

Bardzo ładny magiczny pierścionek. Pozdrawiam Panią, która go wymyśliła i pięknie wykonała :)

Rabaty
brak rabatów...
Prawa konsumenta

Regulamin:

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.

Regulamin – niniejszy regulamin.

Sklep – butik internetowy Ludmilla prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem platformy handlowej Artyferia pod adresem https://artyferia.pl/butik/ludmilla.

Sprzedawca – Magdalena Szmotermajer, prowadząca działalność w formie nierejestrowej działalności gospodarczej. ul. Ułańska 3/3, 62-025 Iwno 

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

1. Adres pocztowy: Iwno ul. Ułańska 3/3, 62-025 Kostrzyn

2. Adres e-mail: ludmilla.bizuteria@gmail.com

3. Telefon: 503698729

4. Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): Iwno ul. Ułańska 3/3, 62-025 Kostrzyn

§ 3 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.

2. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.

3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.

4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.

5. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:

  • a. Za pośrednictwem firmy kurierskiej
  • b. Za pośrednictwem Poczty Polskiej
  • c. Do paczkomatów InPost

6. Kupujący może odebrać towar osobiście w siedzibie firmy po uprzednim kontakcie mailowym lub telefonicznym.

7. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.

§ 4. DANE OSOBOWE

1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.

2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest: umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy sprzedaży. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy sprzedaży w Sklepie.

4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym: przestanie obowiązywać umowa sprzedaży zawarta między Kupującym a Sprzedawcą; na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego; ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową sprzedaży zawartą przez Sklep; zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.

5. Kupującemu przysługuje prawo żądania: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych do innego administratora a także prawo: wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora). 6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.

7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Warunki zwrotów

§ 5 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

  • a. w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
  • b. w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
  • c. zawarcia umowy - w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.

3. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).

4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

5. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

6. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru.

8. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: Iwno ul. Ułańska 3/3, 62-025 Kostrzyn niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.

9. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

10. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

11. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.

§ 6 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.

§ 7 REKLAMACJE

1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.

2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,

b. przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,

c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,

d. żądać usunięcia wady.

3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.

4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres Iwno ul. Ułańska 3/3, 62-025 Kostrzyn

5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.

6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.

7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

Tworzysz ciekawe prace? chcesz pokazać je większemu gronu?

Dołącz do społeczności Artyferii - rękodzielników którzy tak jak Ty kochają to co robią!

Sprzedawaj z nami!