LoOK Jewelry

350 sprzedanych
LoOK Jewelry - butik z modową biżuterią na co dzień. Stylową, oryginalną i na każdą okazję! Szukasz prezentu, a może wypatrujesz magicznego dodatku do swojej nowej sukienki? Look! Czekają na Ciebie barwne kolczyki i wyjątkowe bransoletki, piękne naszyjniki, kolorowe pierścionki, hipnotyzujące zawieszki. Każdy model w pojedynczym egzemplarzu! Różne materiały - kamienie naturalne, drewno, koraliki szklane, stal chirurgiczna, foamiran szyfonowy, pióra, organza. Różne techniki - beading, makrama, chainmaille i inne. Zapraszamy do środka!

Uwaga! Sprzedawca jest na urlopie do 30.11.2024. Czas realizacji zamówienia zostanie wydłużony o czas pozostały do końca urlopu
Produkty

Kategorie

Filtruj

Cena

Pozostałe

Kolor

Winter kolczyki koła
-10%
Oceny i komentarze
Agata
2024-01-17

Kolczyki śliczne, nietuzinkowe, a także bardzo starannie wykonane i zapakowane. Przemiły gratis - dziękuję:) Chętnie kupię coś jeszcze w przyszłości.

Magdalena
2024-01-04

Przemiła obsługa, doskonały kontakt, szybka dostawa.

Agnieszka
2023-09-27

Piekne kolczyki- polecam zakup rękodzieła. Mily gratis. Opakowanie bardzo ładne. Szybka przesyłka i miłe słowo od sprzedającego.

Ida
2023-06-14

Piękne kolczyki, takie jak sobie wymarzyłam!

Lila
2023-02-17

Przepiękne kolczyki!

Małgorzata
2023-01-11

Przepięknie wykonana biżuteria sprawiła ogromną radość,Pani doradziła również w doborze pierścionka. Wysyłka bardzo szybko. Polecam 🍀

Natalia
2023-01-03

Jestem zachwycona przede wszystkim lekkością, kolorem i... zmysłowym dopełnieniem klasycznych stylizacji! Miłość od pierwszego wejrzenia, której zamierzam pozostać wierna <3

Joanna
2022-07-11

Bardzo dobry kontakt ze sprzedawcą. Wszystko do ustalenia. Szybka wysyłka. Kolczyki ładnie zapakowane. Jak najbardziej polecam!!!

Sandra
2022-07-07

Bransoletka jest jeszcze ładniejsza niż na zdjęciu <3 Dziękuję za ekspresową przesyłkę oraz przemiłą niespodziankę, pozdrawiam! :)

Agnieszka
2022-05-21

Piękne. 🙂

Pracownia urody
2022-05-04

Polecam, piękne i unikatowe❤️

Marzena
2022-03-30

Kolczyki cudowne...obsługa zamówienia na najwyższym poziomie...polecam

Monika
2022-02-03

Jak zwykle cudownie ❤️ szybciutko, świetny kontakt, i do tego niespodzianka. Jestem wierną klientka i polecam wszystkim.

Małgorzata
2022-01-18

Nie wiem, czy bardziej jestem oczarowana Panią Martyną, jej podejściem do klienta, czy samymi kolczykami. Polecam z całego serca!

Agnieszka
2022-01-03

Produkt Wspaniały, jakościowy i obsługa również.

Lila
2021-12-06

Przepiękne kolczyki! Gotowe projekty są cudowne i pomysłowe, a indywidualne zamówienia również wykonane szybko, z dużą wrażliwością i dbałością o szczegóły! Bardzo polecam

Paulina
2021-12-04

Cudeńka! Serdecznie polecam, poza pięknymi rzeczami, super kontakt i podejście do klienta! <3

Agnieszka
2021-12-03

Piękne i tyle,👍

Maja
2021-11-05

Polecam z całego serca, cała biżuteria wykonana z sercem i piękna energią

Agnieszka
2021-11-05

Super,,👌

Agnieszka
2021-10-26

Pięknie wykonana biżuteria, z detalami , oryginalna. Dziękuję

Agnieszka
2021-10-15

Piękne wykonanie, polecam serdecznie 🤗

Monika
2021-09-29

Cudne kolczyki i bardzo dobry kontakt ze Sprzedawcą. Osoba otwarta i godna polecenia. POLECAM!!!

Katarzyna
2021-09-21

Kolczyki są przepiękne! Efekt "wow" zapewniony ;) :) Kolczyki te założyłam na wesele w stylu boho - idealnie dopełniały kreację. Muszę też zaznaczyć, że kontakt z Panią Martyną jest bezproblemowy, szybki i przemiły. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona! Zwłaszcza zaangażowaniem w poszukiwanie odpowiedniego sztyftu ze stali chirurgicznej dla mnie ;) Dziękuję! Szukając kolejnych kolczyków - najpierw będę zaglądać tutaj!! Pozdrawiam, Kasia P.S. Za uroczą niespodziankę także dziękuję ;) ^^

Marta
2021-08-17

Przepięknie wykonane kolczyki! Bardzo dokładnie i ładnie wykonane, pełen profesionalizm! Jestem zACHwycona! Zapakowane równie pięknie i bardzo się cieszę na prezent, dołączony do mojego zamówienia! Serdeczności i gratulacje dla Artystki za Talent i Precyzję. Dziękuje i polecam bardzooo!!!

Monika
2021-08-02

Przepiękne kolczyki i bransoletka - robią furorę gdziekolwiek się pokażę 😍❤️. Cudowny kontakt i niespodzianka. Na pewno to dopiero początek moich zakupów w Look jewelry.

Małgorzata
2021-07-05

Piękne wykonanie, ekspresowa wysyłka, bardzo miły kontakt. Czego chcieć więcej :) Polecam

Lila
2021-06-07

Zjawiskowe kolczyki!

Paulina
2021-04-20

Piękne wykonanie Dziekuje

Joanna
2021-04-20

Wyjątkowa biżuteria. Serdecznie polecam 😊

Rabaty

Dla zakupów powyżej 50zł

Rabat 0 %

Dla zakupów powyżej 150zł

Rabat 0 %

Dla zakupów powyżej 250zł

Rabat 0 %

Dla zakupów powyżej 350zł

Rabat 3 %

Dla zakupów powyżej 450zł

Rabat 3 %

Dla zakupów powyżej 100zł

Rabat 0 %

Dla zakupów powyżej 200zł

Rabat 0 %

Dla zakupów powyżej 300zł

Rabat 3 %

Dla zakupów powyżej 400zł

Rabat 3 %

Dla zakupów powyżej 500zł

Rabat 5 %

Prawa konsumenta

Reklamacja produktu: 

dotyczy Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku.

Podstawa prawna: ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta: 

  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: martyna.jach@gmail.com


Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:

  1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
  2. żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
  3. danych kontaktowych składającego reklamację.

Wymogi podane powyżej mają formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: 31-467 Kraków, ul. Cieślewskiego 3/12

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

Prawo od odstąpienia od umowy

Prawa i obowiązki Kupującego będącego konsumentem względem Sprzedawcy dotyczące skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Ustawie o Prawach Konsumenta.

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo wysłane pocztą elektroniczną).
Oświadczenie mogą Państwo przesłać :

  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: martyna.jach@gmail.com

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz podany jest poniżej.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat:
.................................................................................................................

[w tym miejscu należy wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile jest dostępny adres e-mail]

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

Zwrot wzajemnych świadczeń

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).


Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem.

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy: 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów

  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
  6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  7. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę
  8. zawartej w drodze aukcji publicznej
  9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  1. wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/);
  2. wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz
  3. pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).


Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

Warunki zwrotów

Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy od umowy zawartej na odległość

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Produkt podlegający zwrotowi nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i powinien posiadać oryginalne opakowanie.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).

Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:

  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: martyna.jach@gmail.com

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.

Jeżeli otrzymali Państwo produkt, to proszę odesłać lub przekazać go do mnie na adres: 31-467 Kraków, ul. Cieślewskiego 3/12, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie! Po otrzymaniu paczki i sprawdzeniu produktów, klient otrzymuje zwrot pieniędzy za zakupiony towar.

Zwrotom nie podlega towar wykonany na zamówienie indywidualne.

 

Tworzysz ciekawe prace? chcesz pokazać je większemu gronu?

Dołącz do społeczności Artyferii - rękodzielników którzy tak jak Ty kochają to co robią!

Sprzedawaj z nami!