Leśne stwory - maskotki 100% handmade
Ten butik jeszcze nie został oceniony.
brak rabatów...
Konsument (osoba fizyczna nabywająca rzeczy, prawa lub usługi w celu niezwiązanym z jej działalnością zawodową lub gospodarczą), który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyny, w drodze jednoznacznego oświadczenia na piśmie lub drogą elektroniczną na adres shop@lesnestwory.com, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Towar podlega zwrotowi w stanie niezmienionym (np. nie może być uszkodzony, zabrudzony, uprany, zmodyfikowany), chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego rozsądku. Klient jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, Sprzedawca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania. Zwracany przez Klienta towar powinien zostać spakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, zgodnie z III.6.). Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwrotu i oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Klienta, przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji. Towar należy zwrócić na adres: LS Andrzej Wdowiak ul. Myśliborska 97/81 03-185 Warszawa Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu (odesłania/przekazania/opakowania) rzeczy.
Konsument (osoba fizyczna nabywająca rzeczy, prawa lub usługi w celu niezwiązanym z jej działalnością zawodową lub gospodarczą), który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyny, w drodze jednoznacznego oświadczenia na piśmie lub drogą elektroniczną na adres shop@lesnestwory.com, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Towar podlega zwrotowi w stanie niezmienionym (np. nie może być uszkodzony, zabrudzony, uprany, zmodyfikowany), chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego rozsądku. Klient jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, Sprzedawca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania. Zwracany przez Klienta towar powinien zostać spakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, zgodnie z III.6.). Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwrotu i oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Klienta, przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji. Towar należy zwrócić na adres: LS Andrzej Wdowiak ul. Myśliborska 97/81 03-185 Warszawa Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu (odesłania/przekazania/opakowania) rzeczy.