Opaska kokarda ecru chrzest
Czapka Turban zima welur miodowy
Czapka turban ciemny beż zimowa
Super produkty, polecam
Piękny wzór, materiał i wykonanie, spełnia moje oczekiwania. POLECAM 👍
Piękna i ciepła czapeczka do chrztu, szybka dostawa, nie było problemu z zamówieniem. Kwiat od wewnątrz jest jakby zbity i zrobił czerwony odcisk na czole, więc fajna czapeczka na msze i chrzest, ale cały dzień na główce maluszka bym jej nie trzymała. Pozdrawiam
Bardzo ładna czapeczka. Piękny kolor i dobra jakość. Polecam!
Cudowne, piękne i najlepsze !!!
Wszystko super!
Opaski bardzo starannie wykonane. Materiał przyjemny w dotyku i rozmiar pasuje idealnie! Będę nosić z przyjemnością ;)
Materiał wysokiej jakości, czapka i chusta bardzo ładnie wykonana. Z czystym sumieniem mogę polecić.
Dobre jakoś piękna czapeczka i szybka odpowiedz odnośnie zapytań
Super!
Pięknie wykonane czapki i chusty. Jesteśmy bardzo zadowoleni :)
Zgodne z opisem.
Śliczna czapeczka. Nasza córcia super w niej wygląda 😀 Pierwsza czapeczka przy ubieraniu, której nie płakała i nie próbowała jej siłą zdjąć 😀😀 Z całym ubramkiem do chrztu wygląda po prostu bosko 😀 Gorąco polecam, na prawdę warto 😀
Piękna czapeczka. Nasza córeczka prezentowała się cudownie podczas chrztu. Bardzo dobry kontakt ze sprzedawcą. Szybka realizacja. Polecam!
Super sklep
Piekne turbany, starannie wykonane z dobrej jakosci materialu :)
Produkt bardzo dobrej jakości, całkowicie zgodny z opisem. Bardzo szybka realizacja zlecenia. Polecam
Idealna:)
Jestem bardzo zadowolona! Zamówienie składałam w ostatniej chwili, ale obsługa sklepu była bardzo pomocna i zrobiła wszystko, żeby zamówienie dotarło na czas. Polecam!
Polecam!
Piękna czapka i chusta.
Jestem zadowolona, ciepła piękna czapeczka. Polecam
Polecam piekny
Opaski są piękne, polecam
Polecam
Opaska urocza, gumka nie ściska główki za mocno, jest delikatna.
Wszystko w najlepszym porządku
Piekne opaski i turbany, idealnie leżą na główce dziecka. Polecam
Polecam serdecznie. To już kolejny mój zakup i po raz kolejny się nie zawiodłam. Opaski są bardzo dobrze wykonane materiał jest mięciutki i nie ucieka główki dziecka. Dziękuję i pozdrawiam. 😁
brak rabatów...
§1 Określenie Sprzedawcy 1. Właścicielem butiku pod nazwą Kokoladaa na portalu jest Anna Widomska KOKOLADA (zwanym dalej Sprzedawcą) z siedzibą w Brończyce 59a, 32-090 Słomniki E-mail: kokolada2@onet.pl §2 Postanowienia ogólne 1. Sprzedaż internetowa w butiku Kokoladaa na portalu prowadzona jest na podstawie niniejszego Regulaminu. 2. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem. 3. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta. 4. Ceny podane w butiku są cenami brutto (zawierają podatek VAT). 5. Towary dostępne w Sklepie są nowe, ręcznie wykonane, wolne od wad fizycznych i prawnych. §3 Zamówienia 1. Sprzedawca w butiku Kokolada oferuje Kupującym swoje produkty. 2. Kolor produktów na zdjęciach może nieznacznie różnić się od oryginału 3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie butiku Sprzedającego, przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, cechy towaru, elementy wchodzące w skład zestawu, terminy i sposób dostawy. 4. Informacje znajdujące się na stronie butiku Sprzedającego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. 5. Klient składając zamówienie składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamówionych produktów. 6. Zamówienie realizowane jest w terminie od 2 do 5 dni roboczych (liczonych od daty wpłynięcia środków na konto). Wyjątek stanowią zamówienia niestandardowe w przypadku których termin realizacji zamówienia zostanie ustalony w bezpośrednim kontakcie z klientem. §4 Płatności 1. Klient ma do wyboru formy płatności: płatność przelewem 2. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę. 3. Na płatność czekam 2 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.4. STATUSY WPŁAT DOKONYWANYCH PRZELEWEM TRADYCYJNYM SA AKTUALIZOWANE NIE WCZESNIEJ NIŻ PO 2 DNIACH ROBOCZYCH, NAJPOŹNIEJ W DNIU WYSYŁKI. §5 Wysyłka towaru 1. Zamówiony towar Sprzedaj wysyła za pośrednictwem Poczty Polskiej, Firm kurierskich, , inPost,Ruch. §6 Reklamacje 1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sprzedającego reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient. Adres, pod który Klient winien odesłać towar: Anna Widomska Brończyce 59a, 32-090 Słomniki 2. Sprzedający ma 14 dni od daty zwrotu na rozpatrzenie reklamacji. Sprzedający kontaktuje się z Klientem w celu przekazania propozycji rozwiązania problemu. 3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sprzedający. 4. W przypadku uznania reklamacji Sprzedający zwraca Klientowi poniesione koszty wysyłki towaru. W przypadku gdy Klient wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sprzedający zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta. 5. Indywidualne ustawienia komputera i/lub monitora Klienta, które powodują błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji. §7 Prawo odstąpienia od umowy 1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny. 2. Klient ma 14 dni na zwrot towaru ( liczone od daty doręczenia przesyłki), towar wysyła na swój koszt 3. W przypadku gdy Klient wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sprzedający zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta. §8. Ochrona prywatności 1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia. 2. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania. §9 Własność intelektualna i prawa autorskie 1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Butiku Sprzedającego (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sprzedającego. §10 Wejście w życie i zmiany Regulaminu 1. Sprzedający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w regulaminie w dowolnym momencie 2. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu właściwe jest prawo polskie, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Reklamacja produktu:
dotyczy Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku.
Podstawa prawna: ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład :
- pisemnie na adres: 32-090 Słomniki, ul. Brończyce 59 a
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kokolada2@onet.pl
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
- żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
- danych kontaktowych składającego reklamację.
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: 32-090 Słomniki, ul. Brończyce 59a
Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Prawo od odstąpienia od umowy
Prawa i obowiązki Kupującego będącego konsumentem względem Sprzedawcy dotyczące skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Ustawie o Prawach Konsumenta.
Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).
Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:
- pisemnie na adres: 32-090 Słomniki, ul. Brończyce 59a
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kokolada2@onet.pl
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz podany jest poniżej.
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat:
.................................................................................................................
[w tym miejscu należy wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile jest dostępny adres e-mail]
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.
Zwrot wzajemnych świadczeń
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).
Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę
- zawartej w drodze aukcji publicznej
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/);
- wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz
- pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).
1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sprzedającego reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient. Adres, pod który Klient winien odesłać towar: ANNA WIDOMSKA KOKOLADA Brończyce 59a, 32-090 Słomniki
2. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
3. Klient ma 14 dni ( liczone od daty doręczenia przesyłki) na kontakt ze sprzedawcą oraz zwrot towaru
4. Przed odesłaniem towaru należy wypełnić formularz zwrotu/rekalmacji zamieszczony na stronie.
5. Klient odsyła towar na swój koszt w formie wysyłki ustalonej ze sprzedającym
6. Sprzedający ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji klienta
7. Towar nie może nosić śladów uzytkowania, MA BYĆ CZYSTY I POSIADAĆ PRZYTWIERDZONE OZNACZENIA które umożliwaiają jego przymierzenie i chronią przed odesłaniem towaru używanego.
8 Koszt zwrotu pokrywa kupujący.
Zestaw super, nie miałam jednak możliwości zamówienia innej opcji dostawy niż kurier, bo na stronie nie działały inne opcje