JotJot Craft

"Możliwe, że moja twórczość wzbudzi wątpliwości, lecz wyobraźnia artysty jest pełna dziwności! Być może państwo nie znajdą w tym krzty sensowności, lecz moje natchnienie sprawia mi tyle radości! Moje natchnienie! Tyle radości! ..." frag.piosenki z bajki Masza i Niedźwiedź. Wykonuję kartki okolicznościowe, albumy, czekoladowniki, zakładki do książek, szkatułki, chusteczniki, skarbonki. Jeśli szukacie rzeczy oryginalnych, niepowtarzalnych, tworzonych z pasją i starannością, to jesteście pod dobrym adresem. Tu nic dwa razy się nie zdarza. Zapraszam.
Produkty

Cena

Pozostałe

Kolor

Opinie i komentarze
Maciej
przed 2018-10-16

Brak komentarza

Rabaty

Dla zakupów powyżej 200zł

Rabat 10 %

Prawa konsumenta

§ 1 Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa w szczególności zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży produktów, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy.

2. Klient uprawniony jest i zobowiązany do korzystania ze Sklepu zgodnie z jego przeznaczeniem.

3. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu lub jego elementy techniczne, w tym od dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest wykorzystywanie Sklepu do celów innych niż jego przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronach internetowych Sklepu jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp.

4. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilność Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta.

5. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym Regulaminem.

6. Prezentowane w Sklepie zdjęcia towarów mogą nieznacznie odbiegać wyglądem od oryginałów.

7. Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski oraz Unii Europejskiej.

8. Korzystanie ze Sklepu jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Sklepu.

§ 2 Zawarcie umowy i realizacja zamówień

1. Zamówienia na produkty dostępne w Sklepie są składane za pośrednictwem portalu Artyferia.

2. W przypadku dokonania przez Klienta rejestracji w portalu Artyferia, złożenie zamówienia następuje poprzez zalogowanie się na stronie www.artyferia.pl, dodanie produktu do koszyka i potwierdzenie woli złożenia zamówienia.

3. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sprzedającemu oferty zawarcia umowy sprzedaży (kupna) zamówionego produktu. 4. Po wysłaniu zamówienia Klient otrzymuje - na wskazany przez niego adres poczty e-mail - potwierdzenie przyjęcia jego oferty drogą elektroniczną, co stanowi przyjęcie zamówienia do realizacji i jednocześnie potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży.

5. Zamówienia można składać przez całą dobę przez 7 dni w tygodniu na stronie Artyferia.

6. Zamówienia realizowane są wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta są realizowane pierwszego kolejnego dnia roboczego. Wysyłka zakupionego towaru następuję zgodnie z terminem określonym przy opisie wystawianego towaru. Przy czym dni liczone są jako dni robocze a nie kalendarzowe. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane przez firmy doręczające (InPost, Poczta Polska) oraz błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

7. Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski. Dostawa zamówionych produktów odbywa się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) za pośrednictwem InPost lub Poczta Polska. Towar dostarczany jest na adres wskazany przez Kupującego.

8. W przypadku wyboru odbioru osobistego, Kupujący i Sprzedającyy ustalają datę odbioru zakupionego towaru.

9. Realizacja zamówienia rozpoczyna się: a) dla zamówień płatnych przy odbiorze - w momencie, wpłynięcia zamówienia do Sklepu; c) dla zamówień płatnych przelewem bankowym – w momencie wpłynięcia przelewu na wskazane konto bankowe Sprzedającego.

10. W momencie wyboru opcji płatność przelewem, Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Sprzedającego. W przypadku braku płatności po 2 dniach roboczych wysyłane jest do klienta przypomnienie o płatności. W przypadku braku zapłaty w trzecim dniu roboczym od złożenia zamówienia, zamówienie jest anulowane.

11. Przesyłki opłacone przelewem, są realizowane po uprzednim odnotowaniu stosownej wpłaty na koncie bankowym Sklepu.

12. Do każdego zamówienia dołączony jest paragon lub faktura VAT (chęć otrzymania faktury należy zaznaczyć w trakcie składania zamówienia).

13. W chwili odbioru przesyłki, Klient powinien ją odpakować w obecności kuriera, w celu sprawdzenia, czy zawartość odpowiada zamówieniu i czy nie nastąpiły uszkodzenia w czasie transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, należy sporządzić w obecności kuriera protokół uszkodzeń i odmówić przyjęcia przesyłki. W przypadku gdy protokół uszkodzeń nie został sporządzony przyjmuje się, że przesyłka nie była uszkodzona i została dostarczona Klientowi w stanie kompletnym.

§ 3 Polityka cenowa

1. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy.

2. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które pokrywa Kupujący. Koszt przesyłki produktów zależny od zakupionego towaru, wartości całego zamówienia oraz sposobu dostawy. Przy zamówieniach powyżej 300,00 zł koszt przesyłki pokrywa Sprzedający.

3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.

§ 4 Odstąpienie od umowy i wymiana produktu

1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego w Sklepie w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 6 poniżej. Bieg terminu do odstąpieniu od umowy rozpoczyna się : - od daty otrzymania zrealizowanego zamówienia (wydania produktu), - od daty otrzymania przez Konsumenta ostatniej części zrealizowanego zamówienia – jeżeli zamówienie jest realizowane w częściach.

2. Produkty personalizowane czyli robione pod konkretne zamówienie nie podlegają zwrotowi.

3. Odstąpienie od umowy zgodnie z ust. 1 powyżej wymaga złożenia oświadczenia na piśmie w terminie wskazanym w ust. 1 powyżej (oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć drogą mailową na adres: jutajar8@gmail.com lub drogą pocztową na adres: Biuro Rachunkowe Jutax Justyna Jaroszek, ul. Korczoka 57d/10, 41-806 Zabrze. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na adres e-mail otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

4. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Sprzedającemu produktu w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, a także jego cech i funkcjonowania. Sprzedający zwróci Konsumentowi uiszczoną przez Konsumenta należność zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.

5. Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Konsument. Jednocześnie Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, jego cech lub funkcjonowania.

6. Konsument, który odstąpił od umowy ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedającemu, niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem z dołączeniem oryginału dowodu zakupu (paragon lub faktura) i kopii oświadczenia. Klient odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko. 

7. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

8. Sprzedający nie odbiera kierowanych do niego przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

§ 5 Zwrot należności Klientom

1. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania skutecznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów.

2. W przypadku zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

3. Sprzedający dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy Klienta (w tym powiązany z kartą płatniczą Klienta).

4. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres mailowy wezwania do przesłania Sprzedającemu numeru rachunku bankowego Klienta, Klient nie prześle Sprzedającemu takiego numeru rachunku bankowego lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonanie zwrotu. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego.

5. W przypadku gdy Klient dokonał płatności za zamówienie z nienależącego do niego rachunku bankowego lub karty płatniczej, zwrot nastąpi bezpośrednio na rzecz posiadacza tego rachunku bankowego lub karty płatniczej, przy użyciu których nastąpiła płatność na rzecz Sprzedającego zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym Regulaminie.

6. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty na konto wskazane przez Klienta, jeżeli taki sposób płatności nie wiąże się dla Sprzedającego z żadnymi kosztami.

§ 6 Reklamacje

1. Sprzedający jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania produktu Klientowi

. 2. W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego Klient powinien dostarczyć objęty reklamacją produkt lub produkty wraz z dowodem zakupu tego produktu/produktów (paragon lub faktura VAT) do Sprzedającego na adres: Biuro Rachunkowe Jutax Justyna Jaroszek, ul. Korczoka 57d/10, 41-806 Zabrze, po wcześniejszym kontakcie drogą elektroniczną na adres e-mail jutajar8@gmail.com lub telefonicznie 505423790 wraz z dołączeniem opisu reklamacji.Wszytkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia (od momentu otrzymania przesyłki od Klienta).

3. W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sprzedający zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

4. Klient nabywający produkt w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient nie będący Konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Sprzedającemu za nabycie danego produktu.

§ 7 Warunki rękojmi

1. W ramach składania reklamacji z tytułu rękojmi Klient może: a) żądać wymiany rzeczy na wolną od wad; b) żądać usunięcia wady; c) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny; d) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

2. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.

3. Jeżeli Klientem jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

4. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

5. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

6. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, Sprzedający może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.

7. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana Klientowi. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje.

8. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający. W szczególności obejmuje to koszty demontażu i dostarczenia rzeczy, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.

9. Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Klienta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.

10. Jeżeli Klient będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

11. Jeżeli Sprzedający dopuszcza się zwłoki z odebraniem rzeczy, Klient może odesłać rzecz na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego. W przypadku sprzedaży między przedsiębiorcami Klient jest uprawniony, a gdy interes Sprzedającego tego wymaga - obowiązany sprzedać rzecz z zachowaniem należytej staranności, jeżeli istnieje niebezpieczeństwo pogorszenia rzeczy. O zamiarze sprzedaży Klient powinien w miarę możliwości zawiadomić Sprzedającego, w każdym zaś razie powinien wysłać mu zawiadomienie niezwłocznie po dokonaniu sprzedaży. Klient może również odesłać rzecz sprzedawcy na jego koszt i niebezpieczeństwo.

12. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Klientem jest Konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat. W powyższych terminach Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli Klient żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

§ 8 Dane osobowe

1. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sprzedającego danych osobowych podanych przez niego w procesie korzystania ze Sklepu, w tym dokonywania zakupów w Sklepie. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie przez Sprzedającego danych osobowych może uniemożliwiać świadczenie przez Sprzedającego usług drogą elektroniczną oraz dokonywanie przez Klienta zakupów w Sklepie.

2. Dane osobowe przetwarzane są przez Sprzedającego, tj. Biuro Rachunkowe Jutax Justyna Jaroszek, ul. Korczoka 57d/10, 41-806 Zabrze, NIP 6481583603.

3. Sprzedający przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów zamówionych przez Klienta w Sklepie.

4. Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi Klienta.

5. Administratorem Twoich danych osobowych jest firma Biuro Rachunkowe "Jutax" Justyna Jaroszek, ul. Korczoka 57d/10,41-806, NIP 6481583603, telefon kontaktowy 505423790, adres e-mail: biuro.jutax@gmial.com. Twoje dane osobowe podawane w formularzu zamówienia będą przetwarzane, w celu wysyłki zamówienia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu realizacji zamówienia, Jeśli ich nie podasz, nie będę mogła wysyłać do Ciebie zamówienia. Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie do momentu wycofania przez Ciebie udzielonej zgody a następnie zostaną usunięte, chyba że zdecydujesz się korzystać z moich usług i pozostawisz je na innej podstawie i we wskazanym Ci celu. Twoje dane osobowe nie będą udostępnianie innym odbiorcom danych. Udostępnione będą wyłącznie firmie kurierskiej lub poczcie w celu realizacji wysyłki. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo żądania dostępu do danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych. Przysługuje Ci też prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa. Posiadasz też prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przez jej cofnięciem. Twoje dane będą przechowywane przez cały okres działania firmy. Jeśli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych przeze mnie narusza przepisy RODO masz prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

§ 9 Postanowienia końcowe

1. Sprzedający dokłada wszelkich starań by świadczone usługi w ramach Sklepu były na najwyższym poziomie, jednakże nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Sklepu.

2. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

3. Indywidualne ustawienia komputera mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją produktu na komputerze Klienta a rzeczywistym wyglądem produktu (kolor, proporcje itp.).

4. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827).

5. Wszystkie nazwy produktów zamieszczone na stronie Sklepu używane są w celach identyfikacyjnych.

6. Kwestie sporne, jeśli Klient wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego lub sądu polubownego. W ostateczności ewentualne spory powstałe między Klientem (niebędącym Konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) a Sprzedającym rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedającego.

7. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sprzedającego, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie Sklepu zmienionego Regulaminu. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.

8. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu.

9. Niniejszy regulamin obowiązuje od 02.07.2018 r.  Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia posiadają następujące definicje: Sklep – serwis internetowy dostępny na stronie internetowej Artyferia za pośrednictwem którego Klient może złożyć zamówienie. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem Sklepu, określające jednoznacznie co najmniej rodzaj i ilość produktów - zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym. Płatność – metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę pod wskazany adres. Dostawa – rodzaj usługi przewozowej i kosztu, wymieniona w polityce cenowej. Termin realizacji – czas od momentu złożenia zamówienia do jego wysyłki. Dowód zakupu – dokument potwierdzający sprzedaż, np. faktura, paragon. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, korzystająca ze Sklepu, w tym w szczególności dokonująca zakupów. Klientami mogą być również osoby, które ukończyły 13 rok życia, ale nie ukończyły 18 lat, w zakresie w jakim mogą nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Konsument - Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 221 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93). Kupujący - zamawiający - osoba, która zamówi towar znajdujący się na stronie Sklepu. Sprzedający – Biuro Rachunkowe Jutax Justyna Jaroszek, ul. Korczoka 57d/10, 41-806 Zabrze, NIP: 6481583603, wystepujący na Artyferia pod nazwą JotJot-Craft, Produkt - rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie. Artyferia - prowadzona w języku polskim platforma handlowa on-line o charakterze otwartym, w ramach której organizowane są transakcje oraz świadczone inne usługi związane z Transakcjami, Rejestracja - jednorazowa czynność polegająca na założeniu konta w serwisie Artyferia dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez Aryferia, zgodnie z regulaminem Artyferia. Regulamin – niniejszy regulamin.

Warunki zwrotów

§ 4 Odstąpienie od umowy i wymiana produktu

1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego w Sklepie w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 6 poniżej. Bieg terminu do odstąpieniu od umowy rozpoczyna się : - od daty otrzymania zrealizowanego zamówienia (wydania produktu), - od daty otrzymania przez Konsumenta ostatniej części zrealizowanego zamówienia – jeżeli zamówienie jest realizowane w częściach. 2. Produkty personalizowane czyli robione pod konkretne zamówienie nie podlegają zwrotowi. 3. Odstąpienie od umowy zgodnie z ust. 1 powyżej wymaga złożenia oświadczenia na piśmie w terminie wskazanym w ust. 1 powyżej (oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć drogą mailową na adres: jutajar8@gmail.com lub drogą pocztową na adres: Biuro Rachunkowe Jutax Justyna Jaroszek, ul. Korczoka 57d/10, 41-806 Zabrze. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na adres e-mail otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 4. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Sprzedającemu produktu w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, a także jego cech i funkcjonowania. Sprzedający zwróci Konsumentowi uiszczoną przez Konsumenta należność zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu. 5. Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Konsument. Jednocześnie Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, jego cech lub funkcjonowania. 6. Konsument, który odstąpił od umowy ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedającemu, niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem z dołączeniem oryginału dowodu zakupu (paragon lub faktura) i kopii oświadczenia. Klient odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko. 7. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. 8. Sprzedający nie odbiera kierowanych do niego przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

§ 5 Zwrot należności Klientom

1. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania skutecznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów. 2. W przypadku zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 3. Sprzedający dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy Klienta (w tym powiązany z kartą płatniczą Klienta). 4. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres mailowy wezwania do przesłania Sprzedającemu numeru rachunku bankowego Klienta, Klient nie prześle Sprzedającemu takiego numeru rachunku bankowego lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonanie zwrotu. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego. 5. W przypadku gdy Klient dokonał płatności za zamówienie z nienależącego do niego rachunku bankowego lub karty płatniczej, zwrot nastąpi bezpośrednio na rzecz posiadacza tego rachunku bankowego lub karty płatniczej, przy użyciu których nastąpiła płatność na rzecz Sprzedającego zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym Regulaminie. 6. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty na konto wskazane przez Klienta, jeżeli taki sposób płatności nie wiąże się dla Sprzedającego z żadnymi kosztami.

Tworzysz ciekawe prace? chcesz pokazać je większemu gronu?

Dołącz do społeczności Artyferii - rękodzielników którzy tak jak Ty kochają to co robią!

Sprzedawaj z nami!