HappyArt

Wszystkie torby i akcesoria powstają z mojej pasji do tworzenia i szycia. Wykorzystuję materiały dobre jakościowo, zadowolenie Klienta jest dla mnie najważniejsze. Wykonuję głównie pojedyncze egzemplarze dzięki czemu wzory są unikatowe. Przyjmuję również indywidualne zamówienia - zapraszam do kontaktu ;-)
Produkty

Filtruj

Cena

Pozostałe

Kolor

Opinie i komentarze
Anna
2019-10-03

HappyArt wykonała dla mnie piękne etui na telefon. Wszystko idealne, kontakt super. Polecam !

Rabaty
brak rabatów...
Prawa konsumenta

 

 

Reklamacje

Sposób skladania reklamacji: w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ania@happyart.com.pl

W opisie reklamacji należy zamieścić następujące informacje: 

  • datę zakupu oraz rodzaj zakupionego przedmiotu
  • krótki opis uszkodzenia i datę wystąpienia niezgodności/wady;
  • żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży;
  • dane kontaktowe składającego reklamację. 

Reklamowany produkt powinien zostać dostarczony na poniższy adres:

HappyArt Anna Chojnowska

ul. Porębskiego 4B/9

81-185 Gdynia.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca zwraca koszty związane z dostarczeniem produktu od Klienta do Sprzedawcy. Zalecany sposób wysyłki: przesyłka rejestrowana z numerem nadania.

 

Warunki zwrotów

Prawo do odstąpienia od umowy

Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Aby skorzystać z prawa zwrotu towaru, należy na adres poczty elektronicznej: ania@happyart.com.pl wysłać jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

W oświadczeniu należy napisać jakiej transakcji dotyczy zwrot oraz podać numer rachunku na który ma być dokonany przelew środków. 

Zakupiony produkt należy odesłać w ciągu 14 dni na poniższy adres:

HappyArt Anna Chojnowska

ul. Porębskiego 4B/9

81-185 Gdynia.

Sprzedawca zwraca cenę za przedmiot oraz koszt wysyłki od Sprzedawcy do Klienta w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego produktu. Koszty zwrotu produktu ponosi Kupujący, zalecam wybór przesyłki rejestrowanej z numerem nadania.

Przedmioty wykonane na indywidualne zamówienie zgodnie z preferencjami Klienta nie sa objętę możliwością zwrotu towaru.

 

Tworzysz ciekawe prace? chcesz pokazać je większemu gronu?

Dołącz do społeczności Artyferii - rękodzielników którzy tak jak Ty kochają to co robią!

Sprzedawaj z nami!