EKOŁADNE - moda
Kategorie
Filtruj
Duża torba z czarnego weluru
Torba shopperka z szarego weluru
Nerka L różowo-zielona
Jeansowy worek z panterą
Jeansowy worek z ananasem
Listonoszka box ciemny jeans
Listonoszka box jasny jeans
Listonoszka box złoty
Patchworkowa duża torba
Ten butik jeszcze nie został oceniony.
brak rabatów...
Przede wszystkim bardzo dziękuję za wybranie produktu uszytego przeze mnie. Staram się ze wszystkich sił, aby to co znajdziesz w przesyłce spełniło Twoje oczekiwania :)
1. Przesyłkę wysyłam 2-3 dni od złożenia zamówienia. Jeśli produkt jest na zamówienie termin ustalamy indywidualnie
2. Paczki wysyłam paczkomatem InPost albo Pocztą Polską. Pakuję solidnie w pudełko i gruby papier, tak aby nic nie miało prawa się uszkodzić czy zamoczyć.
Nie odpowiadam za opóźnienia powstałe z winy Poczty Polskiej.
Wszelkie pytania na temat produktu czy wysyłki proszę kierować na ekoladne@gmail.com
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Może być napisany ręcznie, ważne żeby zawierał: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nazwę produktu i przyczyna reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację proszę o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
EKOŁADNE Dybowskiego 37 09-400 Płock
Reklamacji nie podlagają wady powstałe na skutek użytkowania, naturalnego zużycia materiałów, czy uszkodzenia powstałe z winy kupującego.
W razie wątpliwości proszę o kontakt mailowy ekoladne@gmail.com
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (może być napisane ręcznie. Ważne, żeby zawierało Twoje dane, numer konta do zwrotu) i wyślij go na adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: EKOŁADNE Dybowskiego 37 09-400 Płock Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Koszt przesyłki w przypadku zwrotu pokrywa kupujący/zwracający.