Calmarte

23 sprzedanych
Pracownia artystyczna Calmarte powstała z miłości do klimatu boho i stylu etno w delikatnej formie. Znajdziesz więc tu klimatyczne makramy, delikatną biżuterię z kamieniami szlachetnymi i półszlachetnymi. Zależy mi, aby moje projekty towarzyszyły kobietom przez długi czas, dlatego do wykonania wszystkich modeli wykorzystuję jedynie najwyższej jakości naturalne materiały. Każdą z rzeczy tworzę z największą starannością i dbam o najdrobniejsze detale, tak by moi klienci byli zawsze usatysfakcjonowani ze swojego zakupu. Zapraszam ♡
Produkty

Filtruj

Cena

Pozostałe

Kolor

Oceny i komentarze
Agnieszka
2021-05-30

Polecam, pięknie wykonane bransoletki.

Rabaty
brak rabatów...
Prawa konsumenta

Dostawa i płatność:

1. Koszt dostawy zamówienia ponosi Klient.

2. Zamówienie dostarczone może być Klientowi za pośrednictwem Paczkomatów InPost lub Paczki w Ruchu.

3. Po dokonaniu zamówienia Klient powinien w ciągu 5 dni roboczych uiścić opłatę za wybrane produkty oraz za koszty dostawy. Płatność powinna nastąpić przelewem tradycyjnym na konto bankowe Sprzedającego. Jeśli Sprzedający nie otrzyma wpłaty w ciągu 5 dni roboczych, Umowę Sprzedaży uważa się za rozwiązaną.

Wykonanie umowy sprzedaży:

1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie zgodnie z § 4 Regulaminu.

2. Sklep rozpoczyna realizację Zamówienia w chwili uznania rachunku bankowego Sprzedawcy pełną kwotą stanowiącą cenę zamówionych towarów oraz opłatę za dostawę.

3. Czas realizacji Zamówienia wynosi do 6 dni roboczych od dnia wpłynięcia wpłaty na konto Sprzedawcy, chyba że opis zawarty przy danym towarze stanowi inaczej.

4. Sprzedawca zastrzega, iż w przypadku jednorazowych większych zamówień złożonych przez Klienta czas realizacji może ulec zmianie, przy czym Klient zostanie o powyższym fakcie niezwłocznie poinformowany. W przypadku braku akceptacji proponowanego terminu dostawy Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy.

5. W przypadku Zamówienia Produktów o różnych terminach realizacji, terminem realizacji jest najdłuższy podany termin.

6. Po złożeniu Zamówienia, Sklep wysyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie złożenia przez Klienta zamówienia.

7. Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski, natomiast po wcześniejszym ustaleniu szczegółów ze Sprzedawcą– możliwa jest także wysyłka na terenie Europy.

 

Reklamacja i gwarancja:

1. Przed odebraniem przesyłki, Klient jest zobowiązany sprawdzić stan opakowania.

2. Jeśli przesyłka i jej zawartość nosi ślady uszkodzenia, należy skontaktować się ze sprzedającym poprzez e-mail: kontakt@calmarte.pl.

3. W przypadku niezgodności Przedmiotu z umową lub gdy Przedmiot posiada wady fabryczne, Klient powinien odesłać do Sprzedającego, reklamowany Przedmiot wraz z opisem niezgodności lub wad.

4. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

5. W razie uznania reklamacji Przedmiot wadliwy zostanie niezwłocznie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy.

6. Jeżeli naprawa lub wymiana Przedmiotu będzie utrudniona, Sprzedawca –po konsultacji z Klientem – zwróci równowartość ceny Przedmiotu lub zaproponuje inne rozwiązanie.

7. Koszty dostawy nowego lub wolnego od wad Przedmiotu ponosi Sprzedawca.

 

Warunki zwrotów

Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy od umowy zawartej na odległość:

1. Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (t.j. Dz.U.2020.287), zwanej dalej “Prawem konsumenckim” prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.

2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres e-mail kontakt@calmarte.pl.

3. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Klientowi na e-mail (podany przy zawieraniu Umowy Sprzedaży i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

4. Klient ma obowiązek zwrócić Produkt w nienaruszonym stanie nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

5. Klient odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.

6. Zwracany Produkt nie może nosić śladów używania oraz zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, Produkt nie zostanie przyjęty.

7. Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu równowartość ceny Produktów, wyłączając koszty dostawy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania przez Sprzedającego zwracanego towaru.

8. W przypadku nieodebrania przez Klienta prawidłowo zaadresowanej przesyłki, tj takiej której adres odbiorcy jest zgodny z tym, wpisanym zamówieniu przyjmuje się, że Klient odstąpił od umowy. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta, ponosi on zarówno koszty dostawy, jak i koszt dostawy zwrotnej do Sprzedawcy. Sprzedawca jest wówczas zobowiązany do zwrotu równowartość ceny Produktów, wyłączając koszty dostawy oraz koszt dostawy zwrotnej. 

 

Tworzysz ciekawe prace? chcesz pokazać je większemu gronu?

Dołącz do społeczności Artyferii - rękodzielników którzy tak jak Ty kochają to co robią!

Sprzedawaj z nami!