Pracownia SłowoTwory

Wierzymy, że słowa mają moc i mogą stanowić cenny dar. Dlatego też dobre słowa stanowią sedno naszych produktów. Cenimy prostotę i materiały pochodzące z natury, a także do niej nawiązujące. Każdą z naszych prac wykonujemy ręcznie i wkładamy w nią serce. Prace, które tworzymy są efektem naszej pasji i pragnienia, by obdarowywać ludzi dobrem.
Produkty

Cena

Pozostałe

Kolor

Opinie i komentarze
Beata
przed 2018-10-16

Brak komentarza

Maciej
przed 2018-10-16

Brak komentarza

Rabaty
brak rabatów...
Prawa konsumenta

Butik:

Pracownia Twórcza SłowoTwory

Informacje o firmie

Pracownia Twórcza Agata Kopańska

nip 5821565579

e-mail: pracownia.slowotwory@gmail.com

tel. 785 461 734

Dla pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich, Unia Europejska uruchomiła platformę internetową ("platformaODR"): https://ec.europa.eu/consumers/odr

Regulamin

§ 1 Postanowienia ogólne oraz informacje o sprzedawcy Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży towarów w sklepie internetowym zlokalizowanym na platformie internetowej www.artyferia.pl oferowanych do sprzedaży przez: Pracownię Twórczą Agata Kopańska z siedzibą w Braniewie, z adresem: pl. Grunwaldu 8/4, 14-500 Braniewo, o numerze NIP 582156557, zwanego dalej „Sklepem”. W dalszej części Regulaminu osobę zamierzającą dokonać zakupu towaru w naszym sklepie internetowym i zarejestrowaną na www.artyferia.pl nazywamy „Klientem” lub „Użytkownikiem”. Zakup towarów w naszym sklepie internetowym może być dokonywany wyłącznie przez osoby pełnoletnie albo przez osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.

Przed złożeniem zamówienia klient obowiązany jest zapoznać się i zaakceptować niniejszy Regulamin. Akceptacja Regulaminu jest warunkiem koniecznym korzystania z usług naszego sklepu internetowego i następuje w toku wypełnienia formularza zamówienia (o przebiegu transakcji w §4 Regulaminu).

§ 2 Ochrona danych osobowych

Informujemy Państwa, że dane osobowe Klientów naszego Sklepu internetowego podlegają przetwarzaniu wyłącznie w celu realizacji zamówienia i podlegają ochronie stosownie do bezwzględnie obowiązujących przepisów. Dane osobowe użytkownika uzyskujemy w wyniku rejestracji przez użytkownika na platformie internetowej www.artyferia.pl

Administratorem zbioru danych osobowych klientów jest Artyferia oraz Pracownia Twórcza Agata Kopańska, nie są one udostępniane innym firmom dla celów marketingowych. Informujemy Państwa, że każdy Klient ma prawo do wglądu w przechowywane przez portal Artyferia, swoje dane osobowe oraz do ich zmiany lub aktualizacji. Informujemy Państwa, że Państwa dane osobowe mogą być w każdym czasie usunięte z platformy internetowej www.artyferia.pl poprzez usunięcie profilu użytkownika.

§ 3 Przebieg transakcji

W celu dokonania zakupu określonego towaru w naszym sklepie internetowym, użytkownik rejestruje się na platformie www.artyferia.pl, następnie wysyła formularz zakupu za pośrednictwem platformy www.artyferia.pl. Wysłanie formularza zakupu jest równoznaczne z akceptacją warunków sprzedaży, w tym niniejszego Regulaminu.

W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych – spróbujemy skontaktować się z Klientem w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. Jeśli kontakt nie będzie możliwy odstąpimy od umowy sprzedaży.

Sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od transakcji sprzedaży w przypadku braku dostępności towaru. Wpłacone przez Klienta środki pieniężne zostaną wówczas niezwłocznie zwrócone, na wskazany przez Klienta rachunek bankowy. Korektę do swojego zamówienia.

Klient może wprowadzać do momentu wysłania przez sklep potwierdzenia przyjęcia zamówienia do klienta. Klient może również wycofać swoje zamówienie zanim zostanie ono potwierdzone przez sklep. W wypadku opłaconego zamówienia sklep zwraca wpłacone pieniądze niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni.

Wszelkie napisy do personalizacji naszych produktów, powinny zostać podane w komentarzu do zamówienia, w dniu jego złożenia.

Z chwilą potwierdzenia przez sklep internetowy przyjęcia zamówienia do realizacji (co nastąpi w formie przesłania Państwu informacji elektronicznej) dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Sklepem a Użytkownikiem.

Użytkownik po wysłaniu zamówienia zakupu towaru dokonuje zapłaty za towar w jeden z wybranych przez siebie sposobów. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie wysyłamy do Państwa wybrany produkt, w terminie podanym w opisie oferty.

Część towaru oferowanego przez nasz Sklep za pośrednictwem www.artyferia.pl jest dostępna wyłącznie na zamówienie klienta. W przypadku tego typu towaru termin jego wykonania i wysyłki jest ustalany indywidualnie z klientem.

Towar zamówiony w naszym sklepie internetowym dostarczamy za pośrednictwem kuriera Pocztex. Koszt wysyłki uzależniony jest od całkowitej wagi zamówionego towaru i jest podawany podczas składania zamówienia.

Wraz z towarem, zgodnie z wyborem Klienta, wydawany jest dowód zakupu. W przypadku jego braku prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu uzupełnienia braku. Przesyłki wysyłane za pośrednictwem kuriera Pocztex są ubezpieczone.

Po dostarczeniu Państwu towaru uprzejmie prosimy o dokonanie oceny transakcji poprzez platformę www.artyferia.pl.

W toku transakcji sprzedaży możecie Państwo komunikować się ze sklepem. Jednocześnie deklarujemy, że będziemy Państwa informować o wszystkich istotnych etapach transakcji, które wystąpiły po naszej stronie (przyjęciu zamówienia do realizacji, zaksięgowaniu wpłaty, wysłaniu towaru).

§ 4 Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. 2012 o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2012, Nr 1225).

Warunki zwrotów

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy.

Klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia zakupionego Towaru.

Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. O zachowaniu 14-dniowego terminu decyduje data stempla pocztowego. Zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. Zwracany Towar musi być kompletny i odpowiednio zabezpieczony na czas przesyłki.

W razie ewentualnego zwrotu należy powiadomić sklep o zamiarze zwrotu towaru za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość na adres pracownia.slowotwory@gmail.com.

Zwrot Towaru do Sklepu powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży (tj. od dnia nadania oświadczenia o odstąpieniu).

Po otrzymaniu przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zostanie zwrócona kwota stanowiąca wartość zwracanego Towaru oraz kosztów dostawy Towaru do Klienta, jeżeli Klient je uiścił. Koszty zwrotu Towaru do Sklepu ponosi Klient.

Brak odstąpienia od umowy.

Produkty personalizowane, a także wykonane na zamówienie indywidualne nie podlegają zwrotowi i wymianie. W takim wypadku nie przysługuje Klientowi prawo odstąpienia od umowy i zwrot przedmiotu. W przypadku zakupu produktu z imieniem czy datą, proszę zwrócić szczególną uwagę na poprawność danych.

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, rozdz. 4, art. 38, pkt 3 - prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi, jeśli zakupiony przedmiot to rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Warunki reklamacji

W przypadku niezgodności Towaru z umową Klient powinien poinformować o tym Sklep drogą mailową (pracownia.slowotwory@gmail.com) lub telefoniczną (785 461 734). Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego Towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. Klient może zgłosić żądanie naprawy Towaru albo wymiany na nowy, a także obniżenia ceny Towaru lub w przypadku istotnej wady może odstąpić od umowy, co wiąże się ze zwrotem pieniędzy. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o Towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

Tworzysz ciekawe prace? chcesz pokazać je większemu gronu?

Dołącz do społeczności Artyferii - rękodzielników którzy tak jak Ty kochają to co robią!

Sprzedawaj z nami!