Papierowa Przystań

322 sprzedanych
Witam serdecznie. Papierowa Przystań to pracownia rękodzieła z pasją. Pracownia powstała w październiku 2016 roku i już otrzymała wyróżnienie - znak towarowy POLAND HANDMADE dla dobrego rękodzieła, tj. takiego, które charakteryzuje się wybitnymi walorami estetycznymi i wysoką jakością wykonania w dziedzinie scrapbookingu. W swojej pracowni oferuję Państwu wyjątkowe "papierowe" pamiątki są to w szczególności kartki okolicznościowe na przeróżne okazje, zaproszenia ale nie tylko. Z wielkim zaangażowaniem wykonuję również ozdobne pudełka tak zwane boxy, niekiedy notesy i albumy. W pracowni powstają również produkty na specjalne zamówienie. Są to produkty w pełni spersonalizowane, wykonane na życzenie klienta. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty. Wysyłka zazwyczaj w pierwszy dzień roboczy od wpłaty jeśli jest to produkt dostępny od ręki. Jeśli na zamówienie to wysyłka następuje zgodnie z podanym przy produkcie czasem. Tworząc każdą ze swoich prac, staram się wkładać w nią całe swoje serce dbając przy tym o każdy najmniejszy szczegół. Co najbardziej lubię w tworzeniu kartek? Uśmiech obdarowanej osoby . Serdecznie zapraszam do zapoznania się z ofertą mojego butiku.
Produkty

Kategorie

Filtruj

Cena

Pozostałe

Kolor

Oceny i komentarze
Monika
2024-03-14

Zaproszenia, które zamówiłam na komunię przyszły w ekspresowym tempie. Są pięknie wykonane. Bardzo polecam Artyferię jeśli zależy Ci na wyjątkowym zaproszeniu;)

MAŁGORZATA
2023-08-29

WSPANIAŁE WYKONANIE...BARDZO ŻAŁUJĘ ŻE NIE MOGĘ ZAMÓWIĆ KOLEJNYCH PAMIĄTEK ....UDANEGO URLOPU SERDECZNIE POZDRAWIAM

Anna
2023-07-02

Polecam serdecznie!

Justyna
2021-06-22

Elegancka kartka, dopracowana w każdym szczególe. Pięknie dobrana czcionka, pomysł klienta zrealizowany na 100%. Błyskawiczna wysyłka. Szczerze polecam!

Joanna
2021-05-20

Piękne wykonanie i super kontakt ze sprzedawcą.

Magdalena
2021-05-11

Miła obsługa i szybka realizacja. Wszystko zgodnie z ustaleniami. Polecam 💚

Nina
2021-05-06

Super, transakcja bardzo sprawna

Dorota
2021-05-02

Zaproszenia pięknie wykonane, współpraca z panią bardzo dobra i sprawna, oczekiwania spełnione w 100%, polecam!

Izabela
2021-05-01

Bardzo piękne zaproszenie. Polecam

Anna
2021-04-29

Szczerze polecam!

Julia
2021-04-27

Bardzo dziękuję za tak wyjątkowe zaproszenia i pamiątkę! Wszystko wykonane z niezwykłą dbałością o każdy szczegół, prawdziwe cudo! I za bardzo dobry kontakt z autorką tych cudowności :) Dziękuję!

Lidia
2021-04-23

Witam. Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Kartki komunijne Cudowne!Wykonane z największą precyzją i sercem.Szybka realizacja zamówienia. Serdecznie dziękuję i polecam. Lidia G.

Monika
2021-04-22

Zaproszenia są cudowne, wykonane perfekcyjnie, dzieła sztuki, polecam. Warto coś tak wyjątkowego wręczyć drugiej osobie 🤩

Gabriela
2021-04-21

Zaproszenia bardzi ładne, zgodne z prezentowanym projektem świetny kontakt. Bardzo szybka realizacja. Zaproszenia bardzo fajne zapakowane. Jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam!!

Magda
2021-04-20

Zaproszenie na komunie bardzo ładne i dobrze wykonane. Pani załatwiła sprawę bardzo szybko, podajże po 2 dniach miałam przesyłkę. Polecam

Grzegorz
2021-04-14

Piękne zaproszenia. Szybka realizacja zamówienia. Pełen profesjonalizm. Gorąco polecam!

Edyta
2021-04-13

Kartka jest piękna, starannie wykonana, szybki czas realizacji zamówienia. Jestem bardzo zadowolona z zakupu!

Agnieszka
2021-04-12

Piękne zaproszenia....Szybka realizacja zamówienia świetny kontakt. Gorąco polecam!

Anna
2021-04-12

Zaproszenie najwyższej jakości, wręcz piękne. Wspaniały kontakt i szybka wysyłka. 100% profesjonalizmu. Serdecznie polecam.

SYLWIA
2021-04-08

Wszystko profesjonalnie, polecam

Kamila
2021-04-01

Kartka wykonana bardzo ładnie, szybka wysyłka, kontakt że sprzedawcą również na plus. Polecam zakupy.

Teresa
2021-04-01

Jestem bardzo zadowolona z zakupu Sliczne zapriszenia!!

Benita
2021-03-29

Przepiekna kartka, starannie wykonana, personalizacja dokladnie moich zycze.n. Szybka realizacja bez zadnych problemow. Zdecydowanie polecam tego sprzedawce.

Iwona
2021-03-27

ŚLICZNE!

Agnieszka
2021-03-25

Zaproszenia Rewalacja delikatne suptelne, profesjonalne wykończone ... Szybka realizacja... BARDZO POLECAM!

Agata
2021-03-17

Serdecznie polecam. Piękne zaproszenia przemiła obsługa

Justyna
2021-03-15

Pełen profesjonalizm, POLECAM !!!!

Magdalena
2021-03-14

Zamówiłam zaproszenia na I Komunię Świętą. Śliczne :) Wykonane bardzo starannie. Serdecznie wszystkim polecam. Szybko i profesjonalnie:)

Monika
2021-03-14

Piękna i bardzo starannie wykonana pamiątka! To moje kolejne zamówienie od tego sprzedawcy i z pewnością nie ostatnie. Świetny kontakt ze sprzedającym. Polecam wszystkim.

Jadwiga
2021-03-08

Piękne zaproszenia. Wykonane niezwykle starannie. Kontakt z autorką przemiły profesjonalny. Córka bardzo zadowolona. Polecam bo to najładniejsze zaproszenia jakie widziałam.

Rabaty
brak rabatów...
Prawa konsumenta

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).

Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:

  • pisemnie na adres: 22-235 Hańsk Pierwszy, ul. Chełmska 34
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: monikaol78@op.pl

 

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w Regulaminie, oraz na stronie butiku w polu "Prawa konsumenta" Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli otrzymali Państwo produkt, to proszę odesłać lub przekazać go do mnie na adres: 22-235 Hańsk Pierwszy, ul. Chełmska 34, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Warunki zwrotów

Reklamacja produktu: dotyczy Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku. Podstawa prawna: ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład : pisemnie na adres: 22-235 Hańsk Pierwszy, ul. Chełmska 34 w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: monikaol78@op.pl Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady; żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz danych kontaktowych składającego reklamację. Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: 22-235 Hańsk Pierwszy, ul. Chełmska 34 Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. Prawo od odstąpienia od umowy Prawa i obowiązki Kupującego będącego konsumentem względem Sprzedawcy dotyczące skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Ustawie o Prawach Konsumenta. Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład: pisemnie na adres: 22-235 Hańsk Pierwszy, ul. Chełmska 34; w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: monikaol78@op.pl Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz podany jest poniżej. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat: ................................................................................................................. [w tym miejscu należy wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile jest dostępny adres e-mail] – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data (*) Niepotrzebne skreślić. Zwrot wzajemnych świadczeń Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę zawartej w drodze aukcji publicznej o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

 

Tworzysz ciekawe prace? chcesz pokazać je większemu gronu?

Dołącz do społeczności Artyferii - rękodzielników którzy tak jak Ty kochają to co robią!

Sprzedawaj z nami!