Neoresin

17 sprzedanych
Miłość do drewna i natury była w nas od zawsze. Staramy się, aby stale rozwijać naszą ofertę i tak powstała nowa kolekcja biżuterii, robiona ręcznie z naturalnych produktów połączona z żywicą. Za każdym razem efekt końcowy jest jedyny w swoim rodzaju, który został przygotowany z pasją oraz niezwykłą starannością.
Produkty

Filtruj

Cena

Pozostałe

Kolor

Oceny i komentarze
Danuta
2022-04-11

Uroczy dodatek i dobry pomysł na upominek. Naszyjnik wykonany bardzo starannie

Iga
2022-02-25

Naszyjnik bardzo ładny - mama zadowolona. Niestety, ale choć zaznaczałam, że jest to prezent, faktura została wysłana właśnie do mojej mamy - czyli odbiorcy prezentu. Jeszcze się z czymś takim nie spotkałam, Niestety - nie było nawet "przepraszam".

Aleksandra
2021-11-26

Naszyjnik przepięknie wykonany i ślicznie zapakowany :) Jestem zachwycona, już dawno nie widziałam tak pięknej rzeczy. Realizacja zamówienia i przesyłka szybka. Dziękuję, chętnie wrócę do Państwa w przyszłości!

Anna
2021-09-09

Zawieszka piękna.Szybka wysyłka.Szczerze polecam

Rabaty
brak rabatów...
Prawa konsumenta

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów przesyłki produktu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać wysłane:

- pisemnie na adres: 47-300 Krapkowice, ul. Limanowskiego 26;

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@neoresin.pl;

2. Zwracane towary muszą być kompletne. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

3. Koszt odesłania i odpowiedniego zabezpieczenia przez zniszczeniem zakupionego artykułu pokrywa Kupujący.

4. Nie odbieram przesyłek za pobraniem.

5. Z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten następuje nie później niż w terminie 14 dni.

6. Jeżeli Klient dokonał płatności kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym zwrot należności następuje na kartę kredytową lub rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność (zwrot płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty).

7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.

Warunki zwrotów

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów przesyłki produktu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać wysłane:

- pisemnie na adres: 47-300 Krapkowice, ul. Limanowskiego 26;

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@neoresin.pl;

2. Zwracane towary muszą być kompletne. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

3. Koszt odesłania i odpowiedniego zabezpieczenia przez zniszczeniem zakupionego artykułu pokrywa Kupujący.

4. Nie odbieram przesyłek za pobraniem.

5. Z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten następuje nie później niż w terminie 14 dni.

6. Jeżeli Klient dokonał płatności kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym zwrot należności następuje na kartę kredytową lub rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność (zwrot płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty).

7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.

Tworzysz ciekawe prace? chcesz pokazać je większemu gronu?

Dołącz do społeczności Artyferii - rękodzielników którzy tak jak Ty kochają to co robią!

Sprzedawaj z nami!