ZIMNALOVE
Brelok książkowy do kluczy K07
Brelok książkowy do kluczy K06
Brelok książkowy do kluczy K05
Brelok książkowy do kluczy K04
Brelok książkowy do kluczy K02
Brelok książkowy do kluczy K01
Brelok książkowy do kluczy G09
Brelok książkowy do kluczy G01
Brelok książkowy do kluczy G02
Brelok książkowy do kluczy G03
Brelok książkowy do kluczy G04
Brelok książkowy do kluczy G05
Brelok książkowy do kluczy G06
Brelok książkowy do kluczy G07
Brelok książkowy do kluczy G08
Brelok książkowy do kluczy G10
Brelok książkowy do kluczy G11
906 Kolczyki książeczkowe
916 Kolczyki książeczkowe
919 Kolczyki książeczkowe
901 Kolczyki książeczkowe
903 Kolczyki książeczkowe
Kolczyki są cudowne!
brak rabatów...
Sprzedającym jako marka ZIMNALOVE jest Krystyna Zimnal, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Krystyna Zimnal zimnal.com, pod adresem: ul. Piastów 18/177, 40-868 Katowice, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, prowadzonej przez Ministra Gospodarki (rejestr dostępny na firma.gov.pl), posiadająca numerem identyfikacji podatkowej NIP 6371870164 i numer REGON 243260649.
1. Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
2. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
3. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnej od wad i jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania produktu Klientowi.
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie, w terminie 14 dni, na podstawie art. 27 Ustawy o Prawach Konsumenta. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się, dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
2. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy. Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Konsument.
3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
4. Oświadczenie o odstąpieniu może być złożone na wzorze formularza odstąpienia od umowy, zawartym w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta.
5. Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
Bez najmniejszych zastrzezen