ZIMNALOVE

53 sprzedanych
Zapraszam do sklepu z moimi ręcznie wykonanymi gadżetami dla wielbicieli książek: breloczkami, magnesami i zakładkami oraz biżuterią książkową: kolczykami i naszyjnikami.
Produkty

Kategorie

Filtruj

Cena

Pozostałe

Kolor

Oceny i komentarze
Agnieszka
2021-01-02

Bez najmniejszych zastrzezen

Daria
2020-02-23

Kolczyki są cudowne!

Rabaty
brak rabatów...
Prawa konsumenta

Sprzedającym jako marka ZIMNALOVE jest Krystyna Zimnal, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Krystyna Zimnal zimnal.com, pod adresem: ul. Piastów 18/177, 40-868 Katowice, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, prowadzonej przez Ministra Gospodarki (rejestr dostępny na firma.gov.pl), posiadająca numerem identyfikacji podatkowej NIP 6371870164 i numer REGON 243260649.

1. Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

2. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.

3. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnej od wad i jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania produktu Klientowi.

Warunki zwrotów

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie, w terminie 14 dni, na podstawie art. 27 Ustawy o Prawach Konsumenta. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się, dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

2. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy. Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Konsument.

3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

4. Oświadczenie o odstąpieniu może być złożone na wzorze formularza odstąpienia od umowy, zawartym w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta.

5. Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Tworzysz ciekawe prace? chcesz pokazać je większemu gronu?

Dołącz do społeczności Artyferii - rękodzielników którzy tak jak Ty kochają to co robią!

Sprzedawaj z nami!