Żastinka
Kategorie
- wszystkie (0)
Filtruj
Ten butik jeszcze nie został oceniony.
brak rabatów...
REKLAMACJE I RĘKOJMIA 1. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru, proszę o sporządzenie protokołu szkody, który będzie podstawą do reklamacji i zwrotu pieniędzy. W tym czasie prosimy o pozostawienie informacji e-mail o planowanym zwrocie. 2. Warunkiem zwrotu pieniędzy jest odesłanie towaru, również z załączonymi: gratisami itp. dodatkami jeśli zostały dołączone do towaru. 3. Zwrot pieniędzy do 14 dni od momentu otrzymania towaru.ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy 2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 3. Zwracany towar konsument wysyła na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy,( którą można znaleźć w internecie) oraz poinformować nas o zwrocie towaru wysyłając wiadomość e-mail na nasz adres ......... 4. Warunkiem zwrotu pieniędzy jest odesłanie kompletnego towaru, który nie może nosić śladów użytkowania i musi zostać odesłany w odpowiednio zabezpieczonej przesyłce by nie został uszkodzony w transporcie (również gratisy itp. dodatki dołączone do towaru) 5. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi otrzymaną wpłatę za towar oraz najtańszy dostępny w Sklepie koszt dostarczenia produktów (jeśli koszt pokrył Konsument). 6. Zwrot płatności do 14 dni od momentu otrzymania towaru, zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. 7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Zwroty
Klient, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru. W celu odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do poinformowania Sprzedawcy o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze oświadczenia woli, które należy złożyć w formie pisemnej poprzez wysłanie pocztą na adres siedziby Sprzedawcy bądź w formie elektronicznej na adres sklep@zastinka.pl W celu skutecznego odstąpienia od umowy Klient ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu niezbędne jest odesłanie produktu przed jego upływem Klient ponosi wszystkie koszty związane z odstąpieniem od umowy łącznie z kosztami zwrotu rzeczy do Sprzedawcy (zwroty towarów wysyłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane) W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Klientowi cenę zakupionego towaru, niezwłocznie lecz nie później niż w ciągu 14 dni od daty, w którym otrzymał on od klienta oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z towarem. Zwrot płatności ceny towaru zostanie dokonany przez Sprzedawcę przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność z umową zakupionego przez niego towaru.