TENARO

1 sprzedanych
TENARO to pracownia, w której powstają unikatowe wyroby - od projektu, przez wycinanie wzorników, wycinanie detali w skórze i ich szycie, po wykańczanie wyrobów. Produkty TENARO to oferta dla kobiet i mężczyzn ceniących sobie wysoką jakość produktów i wyjątkowy design przy zachowaniu umiarkowanych cen. Dokładamy wszelkich starań, by zamówiony towar dotarł do Państwa szybko i bezpiecznie, spełnił Wasze oczekiwania i sprawił radość na długie lata.
Produkty

Kategorie

Filtruj

Cena

Pozostałe

Kolor

Oceny i komentarze

Ten butik jeszcze nie został oceniony.

Rabaty
brak rabatów...
Prawa konsumenta

Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin określa zasady zamawiania produktów ze strony internetowej www.tenaro.eu od TENARO Tetiana Mohyl, Aleja Spółdzielczości Pracy 31, 20-147 Lublin, NIP: 9462691842, REGON: 384438285, wpisana do rejestru CEIDG.

2. Pojęcia użyte w regulaminie oznaczają: Klient – osoba fizyczna (posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych) lub prawna, która dokonała lub zamierza dokonać zakupu w sklepie internetowym www.tenaro.eu. Klientem może być zarówno konsument, jak i przedsiębiorca; Sprzedawca – TENARO Tetiana Mohyl, Aleja Spółdzielczości Pracy 31, 20-147 Lublin, NIP:9462691842, REGON: 384438285; Regulamin – niniejszy dokument wraz ze wszystkimi załącznikami. 3. Strona oferuje w sprzedaży detalicznej za pomocą sieci internetowej wykonywane ręcznie przez Sprzedawcę torby, torebki, plecaki, i inne towary wyprodukowane ze skóry naturalnej. Powyższe produkty dostępne są poprzez Stronę w formie gotowych wyrobów bądź na zamówienie. Wszystkie produkty wytwarzane są w Polsce.

 

2. Warunki korzystania z usługi

1. By móc złożyć zamówienie poprzez Sklep Klient spełnić musi następujące wymagania techniczne:

1. posiadać komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do Internetu;

2. posiadać dostęp do poczty elektronicznej;

3. korzystać z przeglądarki internetowej (Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej, Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej, Opera w wersji 11.0 lub nowszej, Google Chrome w wersji 20.0 lub nowszej, Safari w wersji 5.0 i nowszej);

4. korzystać z minimalnej rozdzielczości ekranu 1024×768;

5. włączyć w przeglądarce możliwość zapisu plików cookies.

 

2. Strona internetowa udostępnia usługi elektroniczne w postaci: Formularza zamówienia. Za świadczenie tych usług nie pobierane żadne opłaty.

3. Aby skorzystać z Formularza zamówienia klient wybiera interesujący go produkt, a następnie naciska przycisk „zamów”. Naciśnięcie przyciska powoduje rozwinięcie Formularza zamówienia, w którym Klient samodzielnie wypełnia formularz podstawowych danych osobowych koniecznych do rozpoczęcia składania zamówienia.

4. Skorzystanie z Formularza zamówienia nie jest równoznaczne z dokonaniem zakupu określonego towaru (zawarciem umowy sprzedaży). Warunkiem skorzystania z w/w formularza jest potwierdzenie zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu.

5. Naciśnięcie przycisku „wyślij” powoduje wysłanie informacji wpisanych przez Klienta na adres e-mail Producenta.

3. Zawieranie umów

1. Umowa zawierana jest pomiędzy Producentem a Klientem.

2. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej są cenami brutto (zawierają podatek VAT) określonymi w złotych polskich. Ceny produktów nie obejmują kosztów przesyłki.

3. W przypadku produktów wykonywanych na zamówienie ceny są wyłącznie cenami orientacyjnymi. Ostateczna cena podawana jest przez Producenta w potwierdzeniu zamówienia i zależy od użytych materiałów, rozmiarów produktu i wybranego wykończenia.

4. Producent dochowuje należytej staranności by zdjęcia produktów odzwierciedlały ich kolor i fakturę. Kolory produktów na zdjęciach, wobec m.in. różnej rozdzielczości ekranu na którym zdjęcia są wyświetlane lub używania lampy błyskowej, mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistości. Producent w tym celu zamieszcza oprócz zdjęcia opis produktu oraz jego koloru. W razie wątpliwości prosimy o uprzedni kontakt z Producentem.

5. Produkty wykonywane są z najwyższej jakości skór naturalnych. Wszelkie rysy i zadrapania powstające w miarę używania nie wpływają na jakość przedmiotu, a jedynie na jego charakter i wynikają z naturalnych właściwości użytych materiałów.

6. Producent oferuje produkty wykonywane ze skóry noszącej celowe przebarwienia, zadrapania. Wszystkie w/w cechy podawane są Klientowi do wiadomości w trakcie omawiania szczegółów zamówienia.

7. Zamówienia mogą być składane za pomocą strony internetowej z wykorzystaniem Formularza zamówienia, bądź za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail Producenta. Producent nie prowadzi sprzedaży telefonicznej.

8. Po otrzymaniu wiadomości e-mail Klienta (wysłanej przy użyciu Formularza zamówienia lub bezpośrednio z poczty elektronicznej Klienta) Strony, w drodze wymiany wiadomości e-mail, dokonują ustalenia wszystkich koniecznych danych specyfikacyjnych zamawianego produktu. W powyższy sposób w szczególności Strony mogą ustalić ilość, rodzaj, kształt i rozmiary produktu, użyte materiały, rodzaj wykończenia i dodatki.

9. Po ostatecznym ustaleniu wszystkich w/w danych specyfikacyjnych produktu Klient przekazuje Sprzedawcy dane niezbędne do zrealizowania zamówienia i jego dostarczenia Klientowi, tj. imię, nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu, dane do faktury VAT (imię, nazwisko, firma, adres prowadzenia działalności gospodarczej, numer NIP, numer REGON).

10. Po uzyskaniu wszystkich koniecznych danych Sprzedawca wysyła wiadomość e-mail potwierdzającą złożenie zamówienia do realizacji. Z chwilą potwierdzenia złożenia zamówienia klient zostaje związany obowiązkiem dokonania zapłaty.

11. Po otrzymaniu przez Sprzedawca ww. potwierdzenia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta towarów. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z niniejszym Regulaminem.

12. Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia przed otrzymaniem od Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, tj. przed otrzymaniem e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia do realizacji. W niniejszej sprawie Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z Sprzedawcą.

13. Klient ma możliwość wyrażenia woli otrzymania paragonu fiskalnego lub faktury VAT, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki.

14. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawartej umowy następuje poprzez: 1. udostępnienie niniejszego regulaminu na stronie internetowej; 2. wysłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w §3 ust. 6

15. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w ramach umowy sprzedaży, w przypadku gdy dane teleadresowe Kupującego są niezgodne z prawdą lub nie została uiszczona zapłata zaliczki, zadatku lub ceny w ustalonym przez Strony terminie.

Warunki zwrotów

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 660300381. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@tenaro.eu lub telefonicznie: +48 660300381. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.

2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Tworzysz ciekawe prace? chcesz pokazać je większemu gronu?

Dołącz do społeczności Artyferii - rękodzielników którzy tak jak Ty kochają to co robią!

Sprzedawaj z nami!