T-Bags

T-Bags, to mój pomysł na wesołe torebki, kolorowe plecaki, urocze i zabawne dodatki. Nieformalne i trochę niepoważne. W świecie T-Bags znajdziesz torebki damskie i dziecięce, worko-plecaki dla dużych i małych oraz kosmetyczki, portfeliki i przypinki. Są też Zwierzaki - Przytulaki i urocze Lale. Do wyboru do koloru: są zestawy, a możesz T-Bagsy kolekcjonować według własnego pomysłu, upodobania i humoru ;)
Produkty

Filtruj

Cena

Pozostałe

Kolor

Opinie i komentarze

Ten butik jeszcze nie został oceniony.

Rabaty
brak rabatów...
Prawa konsumenta
  1. Wszystkie oferowane w sklepiku T-Bags drobiazgi są nowe i wykonane z największą starannością o detale, które czynią każdy drobiazg niepowtarzalnym.
  2. Wszystkie oferowane w sklepiku T-Bags drobiazgi są mojego autorstwa i przeze mnie wykonane.
  3. W sklepiku T-Bags panuje przyjazna atmosfera. Uprasza się zatem o życzliwość, a także o szczyptę cierpliwości. W razie wątpliwości: napisz do mnie, zapytaj.
  4. Warunki zwrotu i reklamacji ujęte są w zakładce 'Warunki zwrotu' dostępnej w profilu butiku T-Bags
  5. Warunki płatności i wysyłki ujęte są w zakładce 'Płatność i dostawa' dostępnej w profilu butiku T-Bags POLITYKA PRYWATNOŚCI
  6. Zgodnie z art.6 RODO Kupujący udostępnia Sprzedającemu swoje dane dla potrzeb realizacji usługi i sporządzenia umowy. Art 6. ustęp 1b RODO brzmi: "Przetwarzanie jest zgodne z prawem wyłącznie w przypadkach, gdy (...) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy". Dane niezbędne do realizacji zamówienie to: imię i nazwisko; adres korespondencyjny oraz ewentualnie numer telefonu / adres e-mail w celu kontaktu w trakcie realizacji umowy. Dane są wykorzystywane w celu kontaktu z klientem w trakcie realizacji usługi, zawarcia umowy oraz wysyłki przez Pocztę Polską. Dane kupującego nie są wykorzystywane w celach marketingowych. Przechowywane są do czasu finalnego rozliczenia się z Urzędem Skarbowym po zakończeniu okresu rozliczeniowego, w którym umowa została zawarta. Zgodnie z RODO mają Państwo prawo do: uzyskania informacji w jakim celu prosimy o dane i jaki okres czasu będziemy je przechowywać; żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą; sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Osoba, której dane dotyczą może żądać, byśmy usunęli jej dane, gdy: dane nie są już niezbędne, by zrealizować cel, dla którego zostały uzyskane; dane nie były przetwarzane zgodnie z RODO lub innymi przepisami prawa.Osoba, która chce, aby usunąć jej dane, może dokonać tego poprzez wysłanie wiadomości, w której określi swoje żądania. Żądanie zostanie spełnione, gdy w naszej ocenie nie będziemy mieć prawnie uzasadnionych podstaw, by kontynuować przetwarzanie, tj. rozliczenie umowy z Urzędem Skarbowym. Dostęp do danych Kupującego ma Magdalena Cichomska jako osoba prowadząca butik T-Bags. Jeśli klient podejrzewa, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z RODO, może wnieść skargę do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych w sposób wskazany na stronie internetowej organu nadzorczego pod adresem www.giodo.gov.pl. Regulacja Prawna - Tekst RODO: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?
Warunki zwrotów

Warunki zwrotu i reklamacji

  1. Procedura zwrotu i reklamacyji jest przeprowadzana zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
  2. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Proszę powiadomić sklep o decyzji odstąpienia od umowy poprzez wysłanie wiadomości na adres t.bags.pl@gmail.com.
  3. Klient powinien zwrócić towar w najszybszym możliwym terminie. Wraz z odsyłanym produktem należy załączyć pisemne oświadczenie odstąpienia od umowy.
  4. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Musi być kompletny i w żaden sposób niezniszczony. Zwracany towar musi zostać przesłany z nienaruszoną metką wraz z dowodem zakupu na adres: Magdalena Cichomska, ul. 650-lecia 3/1, 62-700 Turek.
  5. Sklep gwarantuje zwrot równowartosci towaru objętego umową, co do której Klient skorzystał z prawa odstąpienia. Koszty przesyłki towaru nie podlegają zwrotowi. Sklep nie przyjmuje zwrotów towarów przesłanych jako przesyłka za pobraniem. Zwrot pieniędzy za odesłany towar zostanie przelany na podane przez Klienta konto w terminie 3 dni od dostarczenia zwrotu towaru.
  6. Różnice pomiędzy wizualizacją produktów dostępnych w sklepie T-Bags a rzeczywistością mogą wynikać z indywidualnych ustawień komputera Klienta i nie mogą być podstawą reklamacji oraz zwrotu zakupionych towarów. Reklamacji, zwrotowi i wymianie nie podlegają produkty spersonalizowane oraz wykonane na indywidualne zamówienie.
  7. Klient ma prawo do wymiany towaru na inny. Odesłanie towaru odbywa się na koszt Klienta, Sklep wysyła produkt na wymianę na swój koszt po otrzymaniu zwróconego towaru. Produkt odesłany na wymianę musi być zwrócony w opakowaniu firmowym, z metką w stanie niezmienionym, bez widocznych śladów użytkowania.
  8. W przypadku chęci reklamacji danego towaru przed podjęciem innych kroków należy skontaktować się ze sklepem poprzez wysłanie wiadomości na adres: t.bags.pl@gmail.com. W treści e-maila należy opisać wadę produktu. Dodatkowo do wiadomości należy dołączyć potwierdzenie przelewu za reklamowany towar. Klient przesyła na swój koszt towar wraz z dowodem zakupu.
  9. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 10 dni od dnia otrzymania przez Sklep przesyłki listowej zawierającej reklamowany towar. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sklep naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy w ciągu 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji, a gdy wymiana nie będzie możliwa zwróci pełną kwotę zapłaconą za towar wraz z kosztami wysyłki na wskazane przez Klienta konto bankowe. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią na temat odmowy reklamacji.
  10. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu towaru noszącego ślady użytkowania, towaru uszkodzonego lub niepełnowartościowego.
  11. Sklep nie odbiera przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

Tworzysz ciekawe prace? chcesz pokazać je większemu gronu?

Dołącz do społeczności Artyferii - rękodzielników którzy tak jak Ty kochają to co robią!

Sprzedawaj z nami!