Swetrownia - moda

1141 sprzedanych
Swetrownia to sklep z kultowymi swetrami i dodatkami ślubnymi. Stawiamy na jakość, dlatego nasze produkty wykonane są w Polsce ! Wszystkie okrycia ślubne przemyślane są tak, żeby nie przyćmić urody sukienki ślubnej, tylko ją podkreślić. Każda Panna Młoda znajdzie coś dla siebie.
Produkty

Filtruj

Cena

Pozostałe

Kolor

Oceny i komentarze
Kamila
2024-02-06

Super

Anna
2023-04-10

Wszystko profesjonalnie !!!polecam😊

Karolina
2022-11-27

Ładnie się prezentuje

Iwona
2022-10-06

Bardzo gustowny, pięknie wykonany dodatek do sukienki. Kilka możliwości założenia to świetne rozwiązanie. Polecam 🙂

Aneta
2022-06-21

Przesyłka dotarła b.szybko, szal świetny.

Elżbieta
2022-05-07

Sweterek przecudny w idealnym rozmiarze.

Teresa
2022-04-27

Jestem zadowolona..

Agnieszka
2022-02-18

Ok

Natalia
2022-01-11

Towar zgodny z opisem bardzo ładnie wykonany..

Joanna
2021-10-18

Ciepła, bardzo ładnie się prezentuje, zwłaszcza na zdjęciach. Trochę się przesuwała na ramionach, warto użyć agrafki i poćwiczyć ubieranie przed ślubem.

Małgorzata
2021-09-03

Świetna etola, na razie przymierzona - pasuje idealnie, Czekam na wielki dzień ;) i nie zamierzam się z nią rozstawać!

Edyta
2021-06-19

Piękna i elegancka etola. Idealnie pasowała do śmietankowej sukni ślubnej.

Anna
2021-05-11

Miły, puchaty, ciepły kopertowiec. Polecam <3

Agata
2020-10-26

Sweterek przyszedł dziurawy na szwach na obu rękawach.

Angelika
2020-10-21

Bardzo cienka, a zarazem ciepła etola, a co najważniejsze bardzo wygodna. Pięknie prezentowała się z suknią ślubną. Serdecznie polecam.

Elżbieta
2020-10-11

W pełni odpowiada moim oczekiwaniom

Joanna
2020-10-10

Świetny produkt. Długo szukałam czegoś odpowiedniego na ślub i żeby nie było to tylko na raz. Jedyne do czego mogę się przyczepić to tylko to że może się mechacić (założyłam tylko raz). Mimo to wiem,że chętnie po nie sięgnę również do codziennej stylizacji, a nie schowam do szafy głęboko na "super extra" okazję. Zakupy szybkie i sprawne. Polecam!😊

Magda
2020-10-08

Sweterek dużo lepiej prezentuje się na zdjęciach niż w rzeczywistości,nie jest wart swojej ceny.Dodatkowy minus za ciężki kontakt z projektantem.

Katarzyna
2020-08-19

Szybka wysyłka, rewelacyjna jakość zamówionych produktów. Kolor ivory idealnie dopasowany do sukienki ślubnej, którą to mam właśnie w tym kolorze. Jestem zachwycona wszystkimi 3 zamówionymi produktami i każdy z ręką na sercu mogę polecić! Zdecydowałam się finalnie na sweterek, który pięknie eksponował dekolt sukienki oraz podkreślał talię.

Katarzyna
2020-06-22

Cudowny. Lekki, delikatny. Idealny.

Katarzyna
2020-06-20

Bardzo ładnie wykonany szal. Przyjemny w dotyku. Tak jak mówi nazwa niczym otulająca mgiełka

Magda
2020-03-19

Piękna narzutka, wygląda identycznie jak na zdjęciu. Bardzo miła w dotyku, nie drapie. Bardzo szybka dostawa.

Małgorzata
2020-01-12

Bardzo dobrze

Bernadetta
2019-11-15

Wszystko zgodne z.opisem i zdjęciem. Szybka i bezproblemowa wysyłka.

Urszula
2019-11-14

Produkt wysokiej jakości, bardzo miły w dotyku. Sweterek jest bardzo ciepły. Ekspresowa wysyłka, polecam serdecznie!

Paulina
2019-10-29

Dziękuję bardzo 😊 sweterek porządnke wykonany i szybko dotarł

Kinga
2019-10-29

Narzutka ok, chociaż myślałam że odrobinkę inaczej będzie ona wyglądała to i tak na pewno przyda mi się na ślub.

Edyta
2019-10-14

Bardzo ladna narzytka. Mialam ja na slubie w kosciele w jesienny dzien. Dobrze sie sprawdzila. Ciekawsza od banalnych futerek czy bolerek. Jakosc dobra, doskonale grzeje. Jedyny minus to taki ze mimo ze sie mierzylam zgodnie z instrukcja to jednak troszke byla za duza. Wolalabym rozmiar xxs a nie xs. Wiec polecam wziac rozmiar/dwa mniejsze:)

Aneta
2019-10-10

Narzutka jest piękna o bardzo cieplutka ! 😊

izabela
2019-09-15

Sweterek śliczny, ładnie się układa, przesylka szybko dotarła. Polecam

Rabaty
brak rabatów...
Prawa konsumenta

Reklamacja produktu: 

dotyczy Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku.

Podstawa prawna: ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład :

  • pisemnie na adres: 30-699 Kraków, ul. Schonborna 7
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: marmat.sweterkowo@gmail.com


Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:

  1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
  2. żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
  3. danych kontaktowych składającego reklamację.


Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: 30-699 Kraków, ul. Schonborna 7

Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

Prawo od odstąpienia od umowy

Prawa i obowiązki Kupującego będącego konsumentem względem Sprzedawcy dotyczące skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Ustawie o Prawach Konsumenta.

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).
Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:

  • pisemnie na adres: 30-699 Kraków, ul. Schonborna 7;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: marmat.sweterkowo@gmail.com

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz podany jest poniżej.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

 

Wzór formularza odstąpienia od umowy poniżej
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

MarMat Klaudia Matuszewska

ul. Schonborna 7

30-699 Kraków

 

Ja........................................................ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży

następującej/cych rzeczy.........................................................................................................................

numer zamówienia....................

data zawarcia umowy..................

data odbioru................

 

Zwrot należności proszę wykonać na nr konta:

..................................................................................................................................................................

Imię i nazwisko.......................................................................

Adres......................................................................................

 

data........................                                  podpis..............................................................

 

 

 

 

Zwrot wzajemnych świadczeń

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).


Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

 

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy: 


Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów

  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
  6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  7. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę
  8. zawartej w drodze aukcji publicznej
  9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur


Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  1. wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/);
  2. wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz
  3. pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).


Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

Warunki zwrotów

Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy od umowy zawartej na odległość

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).

Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:

  • pisemnie na adres: MarMat Klaudia Matuszewska 30-699 Kraków, ul. Schonborna 7;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: marmat.sweterkowo@gmail.com

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w Regulaminie, oraz na stronie butiku w polu "Prawa konsumenta" Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli otrzymali Państwo produkt, to proszę odesłać lub przekazać go do mnie na adres: MarMat Klaudia Matuszewska 30-699 Kraków, ul. Schonborna 7, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Tworzysz ciekawe prace? chcesz pokazać je większemu gronu?

Dołącz do społeczności Artyferii - rękodzielników którzy tak jak Ty kochają to co robią!

Sprzedawaj z nami!