Sentivka

3 sprzedanych
Sentivka to firma stworzona z miłością do pięknych przedmiotów. Znajdziesz tu głównie zakładki do książek i kartki okolicznościowe. Nazwę wymyśliłam na podstawie słowa z języka hiszpańskiego "sensitiva", czyli "wrażliwa". Chciałam, aby nazwa jak najbardziej określała mnie i aby wszystko, co tworzę, było zgodne ze mną i moją naturą. Proces zaczynam od szkiców i zaplanowania danej serii. Wszystkie wzory tworzę sama za pomocą tabletu graficznego, inspirując się głównie naturą. Gotowe wzory są drukowane i zabezpieczane folią soft touch, dzięki której produkt zyskuje trwałość i cudowny efekt w dotyku. Do każdej zakładki jest dołączony frędzelek, który własnoręcznie wykonuję. Urozmaica on wygląd zakładki i w dodatku jest praktyczny - dzięki niemu zakładka nie gubi się w książce. Zapraszam do obejrzenia moich produktów. Mam nadzieję, że wpadnie coś Ci w oko ;)

Uwaga! Sprzedawca jest na urlopie do 22.08.2022
Produkty

Kategorie

Filtruj

Cena

Pozostałe

Kolor

Oceny i komentarze

Ten butik jeszcze nie został oceniony.

Rabaty
brak rabatów...
Prawa konsumenta

Reklamacja produktu:

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w ciągu 14 dni od otrzymania Zamówienia w formie elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sentivka@gmail.com

3. Reklamacja powinna zawierać:

- numer zamówienia

- zdjęcie ukazujące wadę produktu

- informację i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady

- żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny, albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

4. Produkty personalizowane, robione na zamówienie Klienta, nie obejmuje odstąpienie od Umowy. Przy takim Zamówieniu, wszystkie szczegóły i finalny wygląd Produktu są zatwierdzane przez Klienta podczas realizacji Zamówienia.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Wtedy poinformuje Kupującego o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Reklamacji.

6. Reklamacja nie obejmuje naturalnego zużycia Produktu.

 

Prawo do odstąpienia od umowy:

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Produkt nie może nosić żadnych oznak użytkowania. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może zostać złożone w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sentivka@gmail.com

2. Kupujący będący konsumentem ma obowiązek zwrócić zakupiony towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

3. Gdy Produkt nie zostanie dostarczony do Sprzedawcy w ciągu 14 dni roboczych od zatwierdzenia Reklamacji, Sprzedawca nie ma obowiązku zwrócić pieniędzy za dane Zamówienie.

4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty dostawy i zwrotu towaru w wysokości równej opłacie za wybrany rodzaj wysyłki.

5. Sprzedawca po otrzymaniu zwróconego Produktu dokonuje zwrotu płatności na ten sam numer konta, z którego Klient dokonał składając Zamówienie, chyba że Konsument wyraźnie zaznaczył, że chciałby otrzymać zwrot na inny numer konta bankowego.

6. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta;

- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

- w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

- zawartej w drodze aukcji publicznej;

- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy

Warunki zwrotów

Prawo do odstąpienia od umowy:

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Produkt nie może nosić żadnych oznak użytkowania. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może zostać złożone w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sentivka@gmail.com

2. Kupujący będący konsumentem ma obowiązek zwrócić zakupiony towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

3. Gdy Produkt nie zostanie dostarczony do Sprzedawcy w ciągu 14 dni roboczych od zatwierdzenia Reklamacji, Sprzedawca nie ma obowiązku zwrócić pieniędzy za dane Zamówienie.

4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty dostawy i zwrotu towaru w wysokości równej opłacie za wybrany rodzaj wysyłki.

5. Sprzedawca po otrzymaniu zwróconego Produktu dokonuje zwrotu płatności na ten sam numer konta, z którego Klient dokonał składając Zamówienie, chyba że Konsument wyraźnie zaznaczył, że chciałby otrzymać zwrot na inny numer konta bankowego.

6. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta;

- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

- w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

- zawartej w drodze aukcji publicznej;

- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy

Tworzysz ciekawe prace? chcesz pokazać je większemu gronu?

Dołącz do społeczności Artyferii - rękodzielników którzy tak jak Ty kochają to co robią!

Sprzedawaj z nami!