Profizorka - dziecko
Ten butik jeszcze nie został oceniony.
brak rabatów...
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Lampa nie może być uszkodzona ani nie może nosić śladów używania. Lampa indywidualne zamównie, dostosowana na prośbę klienta do konkretnego wnętrza.(zmieniona wielkość, zmienione kolory, wygięcia ramion, itp.) możemy nie przyjąć zwrotu. Spersonalizowanie lampy łączy się z ryzykiem odmowy zwrotu, proszę o tym pamiętać.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Agnieszka Kosior ul. Mickiewicza 21 39-400 Tarnobrzeg
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Reklamacja W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Na samym początku poprosimy o kontakt, być może uda nam się rozwiązać problem bez konieczności demontaży i wysyłania produktu. lampy@profizorka.com 506 035 35, 575 835 355
2. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
3. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
4. Wysyłka Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Agnieszka Kosior ul. Mickiewicza 21 39-400 Tarnobrzeg