Fragola Bianca - moda
Kategorie
Filtruj
Ten butik jeszcze nie został oceniony.
brak rabatów...
Polityka prywatności
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Marzena Trafny, ul. Czerska 18/240, 00-732 Warszawa.
2. Państwa dane osobowe są gromadzone i przetwarzane na podstawie Art. 6 ust.1 RODO w celu realizacji zawartej umowy oraz realizacji obowiązków sprzedawcy, wynikających z obowiazujących przepisów prawnych.
Reklamacje
1. Nabywca ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu wad zakupionego towaru.
2. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji przez nabywcę, brak ustosunkowania się sprzedawcy w ww terminie do złożonej reklamacji jest równoznaczny z jej uznaniem.
3. Koszt dostawy reklamowanego towaru do sprzedawcy pokrywa sprzedawca, jednak sposób dostawy powinien zostać uzgodniony ze sprzedawcą przed wysyłką reklamowanego towaru przez nabywcę, w szczególności sprzedawca nie odbiera żadnych przesyłek wysyłanych za pobraniem.
4. Sprzedawca wysyłając towar zamówiony przez nabywcę odpowiada za stan przesyłki zawierającej towar tylko do momentu odbioru przesyłki przez nabywcę.
5. W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki, nabywca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu szkody w obecności kuriera w przypadku dostawy za pośrednictwem kuriera lub udokumentowania faktu wyjęcia uszkodzonej przesyłki z paczkomatu, na przykład za pomocą zdjęć wykonanych tuż po wyjęciu uszkodzonej przesyłki z paczkomatu. Brak ww dokumentacji uniemożliwia złożenie reklamacji z tytułu uszkodzenia przesyłki.
1. Nabywca ma prawo do odstąpienia od umowy na odległość bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty wejścia w posiadanie zamówionego towaru przez nabywcę lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik.
2. Odstąpienie od umowy na odległość odbywa się w formie oświadczenia woli przesłanego na przykład na adres poczty elektronicznej fragolabianca10@gmail.com lub w formie papierowej na adres: ul. Czerska 18/240, 00-732 Warszawa.
3. Nabywca ma obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni licząc od dnia złożenia oświadczenia woli odstąpienia od umowy na odległość.
4. Koszt odesłania zakupionego towaru do sprzedawcy pokrywa w całości nabywca.
5. Nabywca odpowiada za stan towaru zwracanego sprzedawcy. W przypadku zmniejszenia wartości towaru przez nabywcę poprzez korzystanie z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania, sprzedawca ma prawo obniżyć zwracaną kwotę.
6. Sprzedawca dokonuje zwrotu środków pieniężnych za zwrócony towar, z zastrzeżeniem p.5, oraz za poniesiony koszt wysyłki towaru do nabywcy, jednak w kwocie równej najtańszej oferowanej opcji wysyłki zakupionego towaru, niezależnie od opcji wysyłki wybranej przez nabywcę.
7. Zwrotu środków pieniężnych, o których mowa w p.6, sprzedawca dokonuje w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia woli, o którym mowa w p.2., jednak sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem środków pieniężnych do czasu otrzymania zwracanego towaru.
8. W przypadku nieodebrania przez nabywcę zamówionego towaru, sprzedawca zwraca tylko cenę zakupionego towaru pomniejszoną o ewentualne koszty dodatkowe związane ze zwrotem przesyłki, naliczone przez przewoźnika.