Czara Ziela
Kategorie
- wszystkie (8)
- KOSMYDEŁKA
Filtruj
Ten butik jeszcze nie został oceniony.
brak rabatów...
I. POSTAWIENIA OGÓLNE
1. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:
a. Kliencie – należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, dokonującą zakupów w Sklepie;
b. Sprzedającym – należy przez to rozumieć firmę Safsana Sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcach (08-110), ul. Artyleryjska 37, NIP 5252623424; Dane kontaktowe: safsana@safsana.com.
c. Regulaminie – należy przez to rozumieć niniejszy Regulamin;
d. Towarze – należy przez to rozumieć towary oferowane przez Sprzedającego do sprzedaży detalicznej w Sklepie;
e. Sklepie – należy przez to rozumieć sklep internetowy prowadzony pod adresem artyferia.pl/butik/czara-ziela;
f. Cenie – należy przez to rozumieć cenę brutto Towaru umieszczoną obok informacji o Towarze, nie uwzględniającą Kosztów dostarczenia Towaru. Ceny Towarów znajdujących się w Sklepie wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT.
g. Kosztach dostarczenia Towaru – rozumie się przez to koszty ponoszone dla celów dostarczenia Towaru Klientowi zgodnie z dokonanym przez niego zakupem.
h. Konsumencie – należy przez to rozumieć osobę fizyczną dokonującą ze Sprzedającym czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
i. Zamówieniu – należy przez to rozumieć zamówienie złożone w firmie Safsana Sp. z o.o., niezależnie od sposobu jego złożenia.
2. W celu korzystania ze Sklepu Klienci powinni dysponować sprzętem teleinformatycznym umożliwiającym dostęp do sieci Internet.
II. REJESTRACJA I WARUNKI DOKONYWANIA ZAKUPÓW PRZEZ KLIENTA
1. Warunkiem skorzystania z usług Sklepu przez Klienta jest:
a. zapoznanie się z treścią Regulaminu oraz jej akceptacja oraz dokonanie zakupu Towaru;
III. ZAKUP TOWARÓW
1. Dokonując zakupu Towaru w Sklepie Klient zaznacza na stronie Sklepu Towar, który chce kupić i przenosi go wirtualnie do koszyka. Następnie Klient po zakończeniu zakupów naciska ikonę „Zamawiam i płacę” i otrzymuje informację o konieczności uiszczenia płatności Ceny i Kosztów dostarczenia Towaru. Aby potwierdzić zamówienie, Klient zobowiązany jest do postępowania zgodnie ze wskazówkami zawartymi w otrzymanej informacji.
2. W przypadku Towaru dostarczanego za pobraniem Sprzedający zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych Klienta, np. w drodze kontaktu telefonicznego.
3. Klient może składać zamówienia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu wyłącznie za pośrednictwem witryny internetowej Sklepu.
4. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili otrzymania przez Klienta informacji o konieczności uiszczenia płatności Ceny i Kosztów dostarczenia Towaru, pod warunkiem zaakceptowania przez Klienta Ceny i Kosztów dostarczenia Towaru. Jako akceptację Ceny i Kosztów dostarczenia Towaru uznaje się uregulowanie płatności przez Klienta. W sytuacji gdyby zamówiony Towar nie był w danej chwili dostępny Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Kupującego o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub poprzez czat zawarty w funkcjonalności konta zgodnie z regulaminem Artyferia.pl.
5. Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie w formularzu zakupu adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda stanowi jednocześnie akceptację Klienta (odbiorcy faktury) na stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedającego, zgodnie z art. 106 n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług.
IV. DOSTAWA TOWARÓW I FORMY PŁATNOŚCI
1. Dostawa zakupionego Towaru nastąpi zazwyczaj w terminie od 1 do 6 dni roboczych od chwili wpłynięcia do Sklepu akceptacji zamówienia przez Klienta, o ile podczas przyjmowania zamówienia nie zostanie podany inny termin realizacji nie dłuższy jednak niż 30 dni. Sprzedający wraz z Towarem przekazuje Klientowi, sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi, konserwacji i inne dokumenty wymagane przez odrębne przepisy, jak również potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na odległość w postaci faktury.
2. Towar dostarczany będzie w następujący sposób: a. przez przedstawiciela spedytora;
3. Dostawa zakupionego Towaru realizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
4. Koszty dostarczenia Towaru ponosi Klient lub Sklep w przypadku dokonania zakupu na kwotę uprawniającą do bezpłatnej wysyłki.
5. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności spedytora w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie Towaru w trakcie dostawy.
6. Wszystkie ceny w Sklepie podane są w złotych polskich.
7. Zapłata za zamówiony Towar może być uiszczona w jeden z następujących sposobów:
a. gotówką spedytorowi przy odbiorze przesyłki, o ile opcja płatności przy odbiorze będzie dostępna;
b. na rachunek bankowy Sprzedającego, którego numer Klient otrzyma wraz z e-mailem zwrotnym potwierdzającym zakup Towaru;
c. kartą kredytową i kartą płatniczą, i ile opcja płatności kartą kredytową i kartą płatniczą będzie dostępna – zapłata w tej formie może nastąpić przy składaniu zamówienia za pomocą systemu umożliwiającego płatności on-line na stronie internetowej Sklepu. Płatność on-line kartą płatniczą może nastąpić jedynie, gdy posiadana przez Klienta karta daje mu taką możliwość.
d. za pomocą systemu umożliwiającego płatności on-line na stronie internetowej Sklepu, zgodnie z regulaminem Artyferia.pl
8. W przypadku zakupu Towaru o dużej wartości Sprzedający ma prawo odmówić wysyłki „za pobraniem” i żądać uiszczenia ceny za Towar przed jego wysłaniem. Informację dotyczącą braku możliwości wysyłki Towaru „za pobraniem” Sprzedający przekazuje Klientowi w wiadomości wysłanej na jego adres e-mail zawierającej prośbę o potwierdzenie zakupu Towaru, o której mowa w pkt. III.1 Regulaminu lub poprzez czat dostępny na koncie Klienta zgodnie z regulaminem Artyferia.pl. Realizacja zamówienia zostanie w takim przypadku dokonana niezwłocznie po wpływie na rachunek bankowy Sprzedającego ceny za Towar oraz kosztów jego dostarczenia.
V. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRZEZ KLIENTÓW BĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
1. Klient będący Konsumentem, który dokonał zakupu Towaru w Sklepie może odstąpić od zakupu w terminie 14 dni od dnia wydania Klientowi Towaru, poprzez złożenie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży wysłanego na adres Sprzedającego.
2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w przypadkach gdy przedmiotem świadczenia: a. jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, b. jest rzecz przeznaczona do spożycia i została odpakowana.
3. W przypadku skorzystania przez Klienta, z opisanego w pkt. 1 prawa odstąpienia, zamówiony Towar podlega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot wartości zamówionego Towaru wraz z Kosztami dostarczenia Towaru nastąpi w terminie 14 dni, od daty otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub przekazem pocztowym na wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu adres. Sprzedający wstrzyma się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do czasu otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej. W przypadku dokonania zwrotu na rachunek bankowy, karty płatniczej lub do transakcji płatności on-line, Sprzedający ma prawo odliczyć koszty manipulacyjne pobierane przez operatora płatności lub koszty bankowe.
4. Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego kosztów zwrotu Towaru.
5. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym złożył odstąpienie od umowy sprzedaży, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
6. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z zakupionego Towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
VI. RĘKOJMIA I REKLAMACJE
1. Sprzedający zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Towar wolny od wad.
2. Sprzedający jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przekazania Towaru Klientowi lub wynikły z przyczyny tkwiącej w Towarze w tej samej chwili.
3. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, albo oświadczenie o odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar na wolny od wad albo wadę usunie.
4. Jeżeli Klientem jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru z wadą pozostaje do wartości Towaru bez wady.
5. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć wadliwą rzecz do Safsana Sp. z o.o. z siedzibą w Siedlcach (08-110), ul. Artyleryjska 37.
7. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca traci on uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedającego o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił Sprzedającego niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
8. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat.
9. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Klientem jest Konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego ust. 8 powyżej.
10. W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego Towaru, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji.
11. Klient, w celu złożenia reklamacji powinien zgłosić odpowiednie roszczenie pisemnie na adres Sprzedającego.
12. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sprzedającego w terminie 14 dni od daty jej złożenia przez Klienta. O sposobie jej rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany przez Sprzedającego. Jeżeli Sprzedający nie ustosunkował do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
13. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z umową w zakresie, o którym mowa w art. 43a ust. 2 lub 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, jeżeli konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w art. 43a ust. 2 lub 3 ustawy oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Towaru.
14. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z umową w zakresie, w jakim niezgodność Towaru z umową wynika wyłącznie z nieprawidłowej instalacji Towaru lub wykorzystywaniem go w sposób nieprawidłowy lub niezgodny z jego przeznaczeniem.
VII. DANE OSOBOWE
1. Sprzedawca przestrzega zasady ochrony danych osobowych Klientów przewidziane rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
2. Sprzedający przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji usług Sklepu, w celach marketingowych (przesyłanie informacji o nowych produktach i usługach oferowanych przez Sprzedającego) oraz w celu archiwizacji.
3. Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywania i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych w celu realizacji umowy.
4. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz prawo ich poprawiania, a także żądania ich usunięcia.
5. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak jest niezbędne do korzystania przez Klientów z usług Sklepu.
VIII. ZNAKI TOWAROWE
1. Wszystkie znaki towarowe, nazwy i znaki handlowe uwidocznione w Sklepie są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli, jak również podlegają ochronie prawnej.
2. Znaki towarowe i wizualizacja strony Sklepu nie mogą zostać wykorzystane przez osoby trzecie z żadnym innym towarem lub usługą, w jakikolwiek sposób mogący powodować zdezorientowanie Klienta, lub w jakikolwiek sposób dyskredytujący Sprzedającego.
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu i zaakceptowania jego postanowień.
2. Akceptacja Regulaminu oznacza wyrażenie zgody na treść postanowień zawartych w Regulaminie.
3. Wszelkie zapytania, sugestie, oświadczenia oraz informacje o zaistniałych problemach dotyczących Sklepu, Klient może kierować drogą elektroniczną na adres safsana@safsana.com lub listownie na adres: Safsana Sp. z o. o., ul. Artyleryjska 37, 08-110 Siedlce.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
5. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedającego w ramach Sklepu będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
6. Sprzedający jest uprawniony do zmiany postanowień Regulaminu.
7. Regulamin obowiązuje od dnia 2025-03-28.
Zwroty
Uwaga! Prosimy o informację mailową lub poprzez czat przed odesłaniem paczki do sklepu (safsana@safsana.com).
Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki.
Zapakuj i nadaj paczkę. Spakuj zwrot w to samo lub inne sztywne opakowanie. Pamiętaj, że przedmioty mogą wymagać zabezpieczenia przed zbiciem/zgnieceniem. Uszkodzone przedmioty nie mogą być zwrócone! Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu. Zwrot możesz również odesłać na poniżej podany adres.
Adres do zwrotów: Safsana Sp. z o.o. ul. Artyleryjska 37 08-110 Siedlce tel. 791 683 753
Pamiętaj, aby do paczki włożyć fakturę (jeśli dostałeś ją w formie papierowej) i poprawnie wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Formularz oświadczenia możesz pobrać tutaj: https://wiedza.pl/public/assets/returnform.pdf. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta i zamówienia oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: safsana@safsana.com.
O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z nieotwartymi opakowaniami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane. Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient.
Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.
Reklamacje
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:
1. Skontaktuj się z nami, najlepiej poprzez czat lub e-mail: safsana@safsana.com
2. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, faktura.
2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty. Adres do reklamacji: Safsana Sp. z o.o. ul. Artyleryjska 37 08-110 Siedlce