CACY - moda

2 sprzedanych
Unikatowe akcesoria wnętrzarskie tworzone z pasją.
Produkty

Kategorie

Filtruj

Cena

Pozostałe

Kolor

Oceny i komentarze
Izabela
2021-08-19

Pięknie wykonane pufy. Sznurek, kolory, wielkość idealne! Dostawa również bezproblemowa!

Rabaty
brak rabatów...
Prawa konsumenta

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@cacy.com.pl

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
-żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
- oraz danych kontaktowych składającego reklamację.

Warunki zwrotów

Prosimy o przemyślane zakupy. 

Zwrotowi podlegają przedmioty dostępne od ręki. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej w sklepie internetowym w ciągu 14 dni od otrzymania przemiotu. W takiej sytuacji proszę o kontakt mailowy: info@cacy.com.pl. 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przedmiotu do Sprzedającego zwrócona zostanie płatność za przedmiot. Zwrot płatności zostanie wykonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient. W przypadku zwrotu towaru uszkodzonego, brudnego lub noszącego ślady użytkowania (prowadzące do zmniejszenia wartości rzeczy) zastrzegamy prawo do obciążenia Klienta kosztami w wysokości nie przekraczającej wartości przedmiotu. Wszelkie kwestie sporne będą rozwiązywane w pierwszej kolejności drogą mailową.

Zwrotowi nie podlegają przedmioty wykonane na indywidualne zamówienie. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości proszę o kontakt mailowy: info@cacy.com.pl 

Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, (3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 

 

Tworzysz ciekawe prace? chcesz pokazać je większemu gronu?

Dołącz do społeczności Artyferii - rękodzielników którzy tak jak Ty kochają to co robią!

Sprzedawaj z nami!