agfarela

5 sprzedanych
Agfarela to mała pracownia dziewczyny, o imieniu Agata, zakochanej w malowaniu i tworzeniu małych podarków. To także zakochanie w przyrodzie, jej pięknie i prostocie. Daje ona ukojenie, nadzieję i pewność, jak mało co w dzisiejszym świecie. I właśnie tym chciałabym się tu z Tobą dzielić. Mam nadzieję, że zechcesz wziąć tego część ze sobą :) To, co się dzieje podczas procesu twórczego jest po prostu piękne. I ciężko to opisać. To, co tu widzicie to nie są wydruki. Każda rzecz jest jedynym w swoim rodzaju obrazem, okraszonym starannością i miłością. ⋙ Małe jest piękne. ⋙ Mała sztuka to też sztuka. ⋙ Mała rzecz, a cieszy. To właśnie małe przyjemności sprawiają najwięcej radości. Czasem nawet bardziej od tych większych. Czemu chce tworzyć małe formaty? Bo będą mogły ci zawsze towarzyszyć i być dostępne dla Ciebie cenowo. Wszystkie moje prace powstają w małej pracowni, nawet bym powiedziała bardzo małej. Ale jakoś się mieścimy ;) Zmieścimy też Ciebie, jeśli zechcesz :) Śmiało, rozgość się :)
Produkty

Filtruj

Cena

Pozostałe

Kolor

Oceny i komentarze

Ten butik jeszcze nie został oceniony.

Rabaty
brak rabatów...
Prawa konsumenta

REKLAMACJA PRODUKTU

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: agfarela.af@gmail.com.

4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

  • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
  • żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
  • danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

PRAWO  ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Wyjątkiem są rzeczy personalizowane, robione na zamówienie Klienta. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: agfarela.af@gmail.com.

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz podany jest poniżej. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Wzór formularza odstąpienia od umowy

– Adresat: ................................................................................................................. [w tym miejscu należy wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile jest dostępny, adres e-mail]

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących Produktów (*) umowy dostawy następujących Produktów (*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data (*) Niepotrzebne skreślić.

2. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem.

3. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy w nienaruszonym stanie na adres: 47-206 Kędzierzyn-Koźle, ul. K.Szymanowskiego 45 m.2. Koszty zwrotu Produktu ponosi Kupujący.

4. W przypadku Produktu będącego usługą, którego wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Warunki zwrotów

Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie Produktu. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, które mogą Państwo przesłać w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: agfarela.af@gmail.com

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w Regulaminie, oraz na stronie butiku w polu "Prawa konsumenta". Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwrócone zostaną wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przeze mnie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostałam poinformowana o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonam przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że uzgodnione zostanie inne rozwiązanie. Zastrzegam sobie prawo do wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu.

Otrzymany Produkt należy odesłać lub przekazać na adres: 47-206 Kędzierzyn-Koźle, ul. K.Szymanowskiego 45 m.2, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo Produkt przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

Informacja dla konsumenta dotycząca odbioru przesyłek:

W przypadku wybrania opcji dostawy:

  • Przesyłki kurierskiej - zobowiązują się Państwo, jako odbiorca zakupionego Produktu, do wskazania adresu dostawy, pod którym będziecie Państwo przebywać w terminie i godzinach doręczenia przesyłki. W sytuacji, gdy nastąpią dwie nieudane próby doręczenia przesyłki tj. przesyłka nie zostanie doręczona z powodu nieobecności odbiorcy w miejscu odbioru, kurier doręczający nie podejmie kolejnej próby dostarczenia towaru. Przesyłka wróci do nadawcy, co wiąże się z obciążeniem kupującego podwójnymi kosztami transportu (koszt pierwszej przesyłki oraz przesyłki zwrotnej).
  • Paczkomaty InPost - zobowiązują się Państwo, jako odbiorca zakupionego Produktu, odebrać przesyłkę w czasie 48h od momentu umieszczenia przesyłki w paczkomacie przez kuriera. Nieodebranie przesyłki wiąże się z obciążeniem Państwa, jako kupującego podwójnymi kosztami transportu (koszt pierwszej przesyłki oraz przesyłki zwrotnej).
  • Odbioru osobistego - jest on możliwy tylko po dokonaniu rezerwacji drogą elektroniczną i potwierdzeniu dostępności towaru przez sprzedawcę. Dokonując rezerwacji należy wskazać zamawiane Produkty. Możliwa jest płatność gotówkowa lub przedpłata na konto. Godziny oraz adres odbioru zamówionych Produktów zostaną uzgodnione drogę elektroniczną.

Jako sprzedawca nie świadczę usług dostawy na wskazaną godzinę doręczenia.

 

Tworzysz ciekawe prace? chcesz pokazać je większemu gronu?

Dołącz do społeczności Artyferii - rękodzielników którzy tak jak Ty kochają to co robią!

Sprzedawaj z nami!